تبلیغات
پشتیبانی وردپرس پشتیبانی سایت


مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.

نام کاربری
  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آمار انجمن
» اعضا: 3,371
» آخرین عضو: penguinsjr
» موضوعات انجمن: 4,180
» ارسال‌های انجمن: 14,992

آمار کامل

کاربران آنلاین
در حال حاضر 3 کاربر آنلاین وجود دارد.
» 0 عضو | 3 مهمان

آخرین موضوع‌ها
تاثیر آژانس تبلیغاتی نوین...
انجمن: آموزشهای بهینه سازی
آخرین ارسال توسط: start11
3 ساعت پیش
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
خرید پنل اس ام اس و راه ا...
انجمن: آموزشهای بهینه سازی
آخرین ارسال توسط: start11
3 ساعت پیش
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
عوامل شکست سایت ساز پرتال...
انجمن: متفرقه
آخرین ارسال توسط: start11
3 ساعت پیش
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
چه عواملی بر ساخت سایت ار...
انجمن: آموزشهای بهینه سازی
آخرین ارسال توسط: start11
3 ساعت پیش
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
درباره هاست لینوکس آمریکا
انجمن: هاستینگ و مشکلات مربوطه
آخرین ارسال توسط: sitecup
10 ساعت پیش
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
آپدیت الگوریتم پنگوئن
انجمن: متفرقه
آخرین ارسال توسط: marzieh1270
دیروز، 03:07 عصر
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
روانشناسی رنگ ها و اصول ر...
انجمن: متفرقه
آخرین ارسال توسط: marzieh1270
دیروز، 12:24 صبح
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
۳ کاری که پس از بروزرسانی...
انجمن: متفرقه
آخرین ارسال توسط: start11
1396/1/9، 10:22 عصر
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
چه نوع پیامک های تبلیغاتی...
انجمن: آموزشهای بهینه سازی
آخرین ارسال توسط: start11
1396/1/9، 10:21 عصر
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
با تبلیغات گوگل چگونه محت...
انجمن: آموزشهای بهینه سازی
آخرین ارسال توسط: start11
1396/1/9، 10:21 عصر
» پاسخ: 0
» بازدید: 0

 
  تاثیر آژانس تبلیغاتی نوین بر آموزش فروش و بازاریابی
ارسال کننده: start11 - 3 ساعت پیش - انجمن: آموزشهای بهینه سازی - بدون پاسخ

خب، از زمانی که مقاله ای اصولی و ابتدایی درباره یکی از موانع و معضلات موجود در سئو منتشر کرده ایم، زمان زیادی می گذرد و فکر می کنیم وقت آن رسیده است که مقاله ای حرفه ای و اصولی درباره ساختار چینی و بهینه سازی آدرس صفحات سایتدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به شما عزیزان ارائه دهیم. توجه داشته باشید اعمال ِنکاتی که امروز در این مقاله بیان خواهیم کرد برای هر صفحه ای که ایجاد می کنید ضروری نیست. استفاده از توصیه های موجود در این لیست برای سایت شما عالی خواهد بود اما اگر نتوانستید همه موارد را اعمال کنید زیاد نگران نباشید زیرا انجام این کار ها ضروری و الزامی نیست. نکات بیشتر جنبه پیشنهادی دارند و می توانند به رتبه بندی وب سایت شما کمک کنند، اما اجرای هیچ کدام شان الزامی نیست.

همانطور که می دانید گوگل و بینگ در سال های اخیر پیشرفت های زیادی کرده اند و می توانند چالش های فنی بیشتری را مدیریت کنند. اما دردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
، هر چقدر کار را برای موتور جستجوگر و کاربران راحت تر کنید، مطمئن باشید نتایج بهتری دریافت خواهید کرد.

در مواقع لزوم از دامنه و زیر دامنه یکسان استفاده کنید

توضیح این گزینه کمی دشوار است زیرا شواهد و نمونه های بسیاری وجود دارد که افراد در حال انتقال محتوای خود از subdomain به subfolder هستند و نتایج خوبی نیز دریافت می کنند. همچنین عدۀ بسیاری بودن اند که محتوای خود را از Subfolder به Subdomain منتقل کرده اند و ترافیک خود را از دست داده اند.

نمی توان گفت این گزینه کارساز و مفید نیست. اگر یک subdomain تنها روشی است که می توانید با استفاده از آن یک وبلاگ ایجاد کنید و محتوای مورد نیاز خود را منتشر نمایید، پس بهتر است این کار را انجام دهید. اما اگر محتوای وبلاگ شما در یک دامنه اصلی و subdomain واحد قرار داشته باشد، ممکن است رتبه بندی شما با مشکل مواجه شود و بر روی عملکر دیگر سایت ها تاثیر نداشته باشد.

اگر وبلاگ شما بر روی Subfolder قرار دارد، احتمال اینکه با افت ترافیک روبرو شوید بسیار است. پس ترجیحاً اگر می خواهید وبلاگ خود را به یک زیر دامنه انتقال دهید بر روی این امر دقت به خرج دهید.

آدرس URL سایت تان برای انسان ها خوانا باشد

همانطور که می دانید آدرس سایت و صفحات شما توسط انسان ها خوانده می شود پس اگر بتوانید این آدرس ها را به گونه ای ساختاردهی کنید که خواندن آن برای انسان ها راحت تر باشد، پس خواندن آن برای موتورهای جستجوگر نیز ساده تر خواهد بود. در دسترس بودن، همیشه یکی از بخش های مهم و ضروری در حوزه سئو بوده است اما هیچ وقت به اندازه امروز اهمیت بالایی نداشته است زیرا موتورهای جستجوگر، امروزه می توانند داده های کاربران را بررسی کنند و تشخیص دهند افراد به دنبال چه چیزهایی هستند.

خوانایی آدرس صفحات برای هر فرد تفاوت دارد اما خوشبختانه تصویر زیر می تواند درک بهتری از موضوع به شما بدهد:

آدرس سایت و تاثیر آن بر سئو

نیاز نیست که هر بخشی از آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کامل و تمیز باشد اما حداقل باید به گونه ای سازمان دهی شود که درک آن توسط افراد آسان باشد تا فرد بتواند به راحتی آن را پیدا کند.

قرار دادن کلمات کلیدی در آدرس سایت

هدف قرار دادن کلمات کلیدی که قصد دارید با آنها رتبه بندی بهتری دریافت کنید می تواند ایدۀ خوبی برای آدرس های URLتان باشد. این امر به خاطر دلایل متعددی مفید و صحیح است.

اولاً کلمات کلیدی که در URL قرار دارند به افرادی که URL شما را در رسانه های اجتماعی، ایمیل یا لینک های موجود در سایت ها مشاهده می کنند، کمک می کند تا بفهمند این آدرس به مطلبی که به دنبالش هستند مرتبط است. به تصویر زیر نگاه کنید، متا فیلتر تعبیه شده در مرورگر نشان می دهد که آدرس وب سایت با موضوع لینک همخوانی دارد:



حتما بخوانید:  200 فاکتور مهم رتبه بندی وب سایت در گوگل

تاثیر آدرس دهی درست بر سئو

دوماً آدرس هایی که به کار می برید به طور منظم کپی می شوند. زمانی که انکر تکستی یا متنی برای لینک موجود نباشد، خود URL می تواند به عنوان انکر تکست عمل کند و محتوایی که در آن به کار رفته است را معرفی نماید (این امر هنوز هم یک سیگنال قدرتمند برای رتبه بندی محسوب می شود). به شکل زیر توجه کنید:

تاثیر آدرس دهی درست سایت بر سئو

در نهایت، کلیدواژه هایی که در آدرس URL یاشما قرار می گیرند در نتایج جستجو نشان داده می شوند. محققان دریافته اند که URL یکی از عناصر برجسته و غالبی است که کاربران برای کلیک کردن  یک لینک در نتایج جستجو مد نظر قرار می دهند.

تاثیر آدرس دهی سایت بر سئو

آدرس های متعدد برای یک محتوا را تصحیح کنید

اگر دو URL دارید که به محتوای یکسانی اشاره می کند، سعی کنید آنها  را متعارف سازی یا همان canonicalize کنید. شما می توانید این کار را با ریدایرکت ۳۰۱ (اگر دلیل واقعی برای نگه داشتن محتوای تکراری ندارید) یا روش rel=canonical (اگر دوست دارید نسخه های متفاوتی برای برخی از بازدید کنندگان داشته باشید) انجام دهید. آموزش انجام این کار را پیشتر در مقاله محتوا تکراری چیست برایتان بیان کردیم.


این نوع آدرس ها بسیار زشت به نظر می رسد:

تاثیر آدرس سایت بر سئو

اگر می توانید از کاربرد پارامترهای URL اجتناب کنید، حتماً اینکار را انجام دهید. اگر بیش از دو پارامتر دارید، بهتر است وقت خود را بر روی دوباره نویسیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آنها قرار دهید و سعی کنید آن ها را به صورت استاتیک؛ قابل خواندن و متنی در بیاورید.

بیشتر پلتفرم های CMS در طول سال های اخیر توجه زیادی به این موضوع داشته اند اما هنوز هم موارد اندکی دیده می شود که از همین نوع پارامترها استفاده می کنند. شما می توانید برای انجام این کار از ابزارهای mod_rewrite ، ISAPI rewrite و MS’ URL Rewrite Module استفاده کنید.

برخی از پارامترهای داینامیک برای پیگیری کلیک مورد استفاده قرار می گیرد (همانند مواردی که توسط اپلیکیشن های اشتراک گذاری اجتماعی همچون Buffer  قرار داده می شود). به طور کلی، این گونه پارارمترها باعث بروز مشکلات بزرگ نمی شود اما ممکن است باعث ایجاد آدرس های طولانی و عجیب شود. خودتان در مورد مفید بودن یا مفید نبودن پارامترهای شمارنده کلیک در آدرس سایت یا صفحات تصمیم بگیرید.

آدرس سایت کوتاه بهتر است

مطالعات و تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۴ نشان می دهد که به اشتراک گذاری اجتماعی (که تاثیر مثبت اما غیر مستقیمی بر روی سئو دارد) URLهای کوتاه که محتوای را به خوبی نشان می دهند عملکرد بهتری نسبت به آدرس های مبهم، طولانی یا غیر برندی دارند.

آدرس های کوتاه تر بهتر از آدرس های طولانی است


آدرس URL را با عنوان صفحه هماهنگ کنید

این گزینه بدین معنی نیست که عنوان موجود باید همیشه با آدرس صفحه یکسان باشد. استفاده از مفهوم عنوان در آدرس کافی خواهد بود. همچنین شما می توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید. آدرس novin.com/my-favorite-7-articles می تواند مفهوم را برساند. همچنین دیگر شکل های نوشتاری مانند novin.com/my-favorite-7-seo-articles نیز آدرس خوبی به شمار می آید.

منطبق بودن آدرس با عنوان، یک  است. به عنوان مثال می توان با استفاده از آدرس به کاربر اطلاع داد که چه چیزی در محتوای سایت وجود دارد و آیا این محتوای موجود در آن می تواند انتظارات او را برآورده سازد یا خیر.

به همین خاطر به شدت توصیه می شود که عنوان سایت و صفحه خود را با عنوان و سرتیتر هایی که در آن به کار می رود منطبق و هماهنگ کنید. هر چقدر انطباق و هماهنگی بیشتر باشد، بهتر است.



قرار دادن حروف اضافه در آدرس سایت ضروری نیست

اگر عنوان/سرتیتر شما حاوی حروف اضافه (Stop Words) است، قرار دادن آن در URL ضروری نیست. در برخی از موارد این حروف اضافه می تواند آدرس شما را کوتاه تر کند و خواندن آن در محیط های اشتراک گذاری را آسان تر نماید. در مورد استفاده کردن یا نکردن از حروف اضافه خودتان باید تصمیم بگیرید.

همانطور که می بینید من در این مقاله تصمیم گرفتم که کلمه For را در آدرس وب سایت قرار دهم چرا که خواند آن برای مخاطب راحت تر می شود و همچنین، آدرس دامنه به قدری طولانی نیست که بخواهد مشکل ساز شود.

علائم نامناسب را از آدرس سایت حذف کنید

زمانی که برخی از علائم متنی در آدرس قرار می گیرند، خواندن آن برای افراد دشوار می گردد. به طور کلی، بهتر است این موارد حذف گردد یا کنترل شود. در شکل زیر لیستی از کاراکترهای امن در برابر کاراکترهای نامناسب را مشاهده می کنید:

تاثیر آدرس سایت URL بر سئو

این موارد نه تنها خوانایی آدرس سایت را مخدوش می کنند، بلکه فرآیند خزش را از بین می برند و در بسیاری از مرورگرها اختلال ایجاد می کنند.

چاپ این مطلب

  خرید پنل اس ام اس و راه اندازی تلفن گویا:
ارسال کننده: start11 - 3 ساعت پیش - انجمن: آموزشهای بهینه سازی - بدون پاسخ

Dtmf چیست؟


DTMF یا (Dual tone multi frequency) سیگنالیستدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
که با فشردن هریک از دکمه های تلفن به مرکزمخابراطی ارسال می شود.DTMF در سیستم های تلفنی متفاوت از قالب های متفاوتی تبعیت می کند و با توجه به این نکته Asterisk امکان انتخاب طریقه ارسال DTMF را به شما می دهد. نکته ی مهم در انتخاب DTMF این است که قالب انتخاب شده توسط فرستنده و گیرندهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باید برابر باشد. در غیر این صورت متوجه شماره گرفته شده نمی شود. این مشکل معمولا در زمان استفاده از Gateway ها بوجود می آید که به سادگی به تغییر DTMF حل می شود.

در زیر لیست برخی از DTMF های پشتیبانی شده توسط Asterisk نوشته شده است.

SIP INFO

فقط توسط پروتکل SIP پشتیبانی می شود. (قوی ترین روش ارسال DTMF برای پروتکل  در صورتی که از نسخه های 1.2 و 1.4 استریسک استفاده می کنید).

RFC2833

قالب استاندارد DTMF، در صورتی که از استریسک نسخه ی 1.6 به بعد استفاده می کنید این قالب توصیه می شود. در غیر این صورت برای افزایش کارایی آن باید خصوصیت rfc2833compenstate را در فایل sip.conf روشن کنید.

Inband

اطلاعات DTMF به صورت صدا ارسال می شوند. (در طول تماس قابل شنیدن است) در کنید حتما توجه داشته باشیددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کهصورتی که DTMF را به صورت inband ارسال می از Sound Codec های G711) alaw یا (ulaw که پهنای باند کافی دارند استفاده کنید.

***

برای  نصب تجهیزات ویپ می توانید با بخش پشتیبانی و فروش شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ما مراجعه کنید.

چاپ این مطلب

  عوامل شکست سایت ساز پرتال وارسال اس ام اس تبلیغاتی:
ارسال کننده: start11 - 3 ساعت پیش - انجمن: متفرقه - بدون پاسخ

مدیران فروشگاه های اینترنتی جهت توسعه محصولات و افزایش سود حاصل از درآمد خود، در این عرصه مشغول به فعالیت شده اند. اما اگر قواعد بازی در تجارت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را بلد نباشید و نتوانید نوسانات بازار را پیش گویی کنید، احتمال شکست خوردن بیشتر می شود.

خب، ما دربا فروشگاه های اینترنتی بسیاری سر و کار داشته ایم. در  مقاله دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سعی داریم تجربیات خود در این زمینه را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

سرمایه گذاری نامناسب

شما برای کسب و کار خود نیاز به یک سرمایه گذاری مناسب دارید. تا سرمایه گذاری نکنید نمی توانید درآمدی داشته باشید. حال این سرمایه گذار می تواند یک فرد خارجی باشد و یا اینکه ممکن است یکی از نزدیکان و آشنایان شما باشد.

نبود استراتژی مناسب

بسیاری در این اندیشه هستند که با راه اندازی یک وب سایت درآمد سرشاری را نصیب خود خواهند کرد. اما تجربه نشان داده است که چه بسیار شرکت های بزرگی بوده اند که به شکست رسیده اند. بنابراین وجود یک برنامه منسجم در رابطه با انتخاب مشتریان، بازار، کانال های توزیع محصولات و همچنین مزیت های رقابتی استراتژی اطلاق می گردد. در واقع داشتن یک وب سایت برای کسب و کار یکی از استراتژی ها محسوب می گردد.

یکنواختی در کسب و کار

انسان ها دنبال تفاوت هستند و متفاوت عمل کردن را دوست دارند. اگر شما برای کسب و کار خود از افراد دیگر تقلید کنید مجبورید تا هزینه و انرژی زیادی را برای رقابت با آنها بگذارید. شما با متفاوت عمل کردن به راحتی می توانید بدرخشید و زمان زیادی را برای تبلیغات نخواهید گذاشت.

نداشتن پشتکار و صبر

بسیاری از افرادی که برای یک کسب و کار اینترنتی اقدام می کنند صبر اندکی دارند و انتظار دارند تا در زمان کمی به درآمد زیادی دست یابند. صبر و پشتکار در کسب و کارهای اینترنتی دو عامل مهم برای به ثمر نشستن زحمات شما می باشد.

عدم شناخت موقعیت

یکی دیگر از دلایلی کهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به شکست کسب و کارهای اینترنتی منجر می شود این است که همه افراد به دنبال فرصت هایی با سود آوری بالا هستند اما به این نکته کمتر توجه دارند که آیا شرایط و ملزومات حرکت در این مسیر را در اختیار دارند یا خیر.

هم سو نشدن با فناوری های جدید

برای تولید درآمد در این فضا فقط راه اندازی یک وب سایت کافی نمی باشد و باید از دیگر تکنولوژی های روز مانند استفاده نمود. جدایی از تکنولوژی روز جدایی از مخاطبان و مشتریان می باشد.

آموزش نامناسب

بسیاری از کارآفرینان در زمینه کدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خود شناخت کافی را ندارند و به عوامل گوناگون تاثیر گذار در این زمینه شناختی ندارند. آغاز یک کسب و کار آنلاین بدون آموزش و ارتقای مهارت ها شما اگر از مهارت و دانش کافی در این زمینه برخوردار نیستید می توانید با افراد خبره مشورت کنید..

چاپ این مطلب

  چه عواملی بر ساخت سایت ارزان و طراحی وب سایت اختصاصی تاثیر دارند؟
ارسال کننده: start11 - 3 ساعت پیش - انجمن: آموزشهای بهینه سازی - بدون پاسخ

زمانی که تصمیم می گیرید برای تجارت خود وب سایتدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راه اندازی کنید، مطمئناً جذب مشتری از طریق سایت عامل مهمی در افزایش فروش محصولاتتان به شمار می آید. روش های زیادی برای افزایش فروش اینترنتی محصولات یک سایت وجود دارد، اما نکته ای که باید به آن توجه کنید، نرخ تبدیل شماست. به این معنی که شما باید تا حد ممکن بازدیدکنندگان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خود را به مشتری تبدیل کنید.

در این مقاله از پرتال قصد داریم راهکارهایی را برایدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سایت و افزایش رضایت مخاطبان برایتان بیان کنیم. با وبلاگ پرتال همراه باشید:

افزایش سرعت

زمان بارگذاری تاثیر بسیار مهمی در جذب مخاطبان دارد. بخواهید یا نخواهید، کاربران اینترنتی افرادی کم حوصله هستند. زمانی که بارگذاری سایت تان طول بکشد، کاربران کم حوصله وب سایت شما را ترک می کنند. خب، همه ما می دانیم که از دست دادن مشتری، به منزله از دست دادن درآمد است. بنابراین کاری که باید انجام دهید، این است که تا حد ممکن سرعت بارگذاری سایت تان را بالا ببرید. برای انجام این کار، در درجه اول باید تصاویر سایت خود را بهینه سازی کنید. خوشبختانه قالب های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
، به گونه ای ایجاد شده اند که از سرعت بارگذاری بالایی برخوردارند. در گذشته مقاله ای درباره راهکارهای افزایش سرعت سایت در وبلاگ پرتال منتشر کردیم.

امکان نمایش سایت در مرورگرهای مختلف

هر کدام از مرورگرها طبق دستورالعمل متفاوتی که  برای کدهای نوشته شده دارند سایت را نمایش خواهند دارد. پر استفاده ترین مرورگرها فایرفاکس، گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر می باشند. اگر سایت شما قابلیت نمایش در هر یک از این مرورگرها را نداشته باشد میزان کثیری از بازدید کنندگان خود را از دست خواهید داد که به این میزان می توانید کاربران موبایل و تبلت را نیز اضافه کنید.

اعتماد مشتریان را جلب کنید

اکثر مشتریان در موقع خرید اینترنتی اولین نکته ای که توجه می کنند قابل اعتماد بودن سایت می باشد و اعتماد مشتریان به سایت شماست که منجر به خرید اینترنتی آنها خواهد شد. برای اعتماد سازی در مشتریان خود می توانید  با کسب مجوز نماد اعتماد الکترونیک و قرار دادن آن در صفحه اصلی و همچنین استفاده از درگاه امن الکترونیک روند اعتماد سازی در بین مشتریان خود را تسریع کنید.

محتوای باکیفیت تولید کنید

محتوای سایت خود را با مقالات علمی و فنی غنی سازی کنید. کاربران با دیدن محتوای نامناسب شما را فردی غیر متخصص در زمینه کاری خود می پندارند.  ایجاد محتوای مناسب در زمان تبلیغات نیز نقش مهمی را در موفقیت یا عدم موفقیت شما بازی خواهد کرد. در زمان نوشتن محتوای سایت خود نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:
◦جلب توجه: عناوین خود را با استفاده از تکنیک های بزرگ کردن متن، تعجبی و یا سوالی کردن عنوان توجه مخاطب را جلب کنید.
◦علاقه مند کردن: با استفاده از زمینه های مختلف علاقه مخاطبین خود را به سایت برانگیزید.
◦جزئیات: اطلاعات کامل و شفافی از محصولات خود در سایت قرار دهید بطوریکه بازدیدکننده برای دریافت اطلاعات بیشتر مجبور به جستجو در اینترنت و سر زدن به سایت های دیگر نباشد.

آموزش رایگان

شما می توانید با راه اندازی بخشی در سایت برای ارائه مقالات و ویدئوهای آموزشی رایگان مخاطبین را قانع کنید که به محصولات و خدمات شما نیازمند هستند. وب سایت شما محلی برای تعامل موثر با کاربران شما باشد.

استفاده از نظرات مشتریان سابق

بخشی را برای نمایش رضایت کاربران سابق خود در نظر بگیرید. این موضوع باعث خواهد شد که مشتریان سابق تاثیر مثبتی بر بازدیدکنندگان بگذارند و علاوه بر افزایش اعتمادسازی می توانند در زمینه خرید محصولات نیز از آنها راهنمایی بگیرند.

افزایش ترافیک سایت

برای افزایش ترافیک سایت شما باید دو استراتژی را به کار ببرید اولاً جذب مخاطبین جدید دوماً دوباره سر زدن مخاطبین به سایت. کاربران برای دوباره سر زدن به سایتشما باید دلیلی داشته باشند سعی کنید که به صورت مستمر برای بازدیدکنندگان خود مطالب تازه ای تهیه کنید.

تبلیغات به روز

همواره برای تبلیغات محصولات خود همگام با شیوه های جدید و به صورت حرفه ای عمل کنید و در این زمینه نظر متخصصین امر را در نظر بگیرید.

کاهش ریسک

سعی کنید عوامل ریسک مشتری را کاهش دهید. ارائه ضمانت نامه به مشتری یکی از عوامل کاهنده ریسک مشتری می باشد. این ضمانت نامه مشتریان بالفعل شما را افزایش خواهد داد.

پاسخگویی آنلاین

پاسخگویی آنلاین در ایجاد مشتری بالقوه به بالفعل تاثیر زیادی دارد. شما با پاسخگویی آنلاین مشتری را در سایت خود نگه داشته و در همان لحظه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مخاطب خود قرار دهید.

امیدواریم که با ارائه این مقاله به بهبود فروش سایت شما و ایجاد تاثیر مثبتی در جهت ارتباط پایدار و مثبت با مشتریان خود گامی برداشته باشیم.

چاپ این مطلب

  درباره هاست لینوکس آمریکا
ارسال کننده: sitecup - 10 ساعت پیش - انجمن: هاستینگ و مشکلات مربوطه - بدون پاسخ

درباره دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

هاست لینوکس آمریکا را می توان گفت از با کیفیت ترین و پرسرعت شبکه جهانی برای سرویس دهی استفاده می نماید . از اینرو دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینوکس آمریکا یکی از بهترین انتخاب ها در بین کاربران جهان برای انتخاب سرویس هاستینگ است اما به دلیل دوری آن از کشور ایران سرعت بارگزاری هاست های آمریکا کمتر از هاست های اروپایی و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
است.

هاست لینوکس آمریکاسرویس هاست لینوکس آمریکا در دیتاسنتر Xlhost ارائه می شود که کیفیت شبکه این دیتاسنتر بسیار مناسب است.در سرور های این سرویس نیز از درایو SSD که نسل جدیدی برای ذخیره اطلاعات می باشند استفاده شده است. برخی از ویژگی های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آمریکا در سایت هاست کد به شرح زیر می باشد: کلیه سرویسها در بهترین و معتبرترین دیتاسنتر های آمریکا میزبانی می شوند ، كليه سرويسها داراي كنترل پنل سي پنل مي باشند ، استفاده از بهترین سخت افزار ها ( در حال حاضر استفاده از 2 سی پی یو Xeon 2620 v3 در مجموع 12 هسته + 12 هسته مجازی ) و 64 گیگ رم با آخرین تکنولوژی (DDR4) استفاده از درایو های SSD 3700 intel( درایو های SSD جایگزین هارد های چرخشی هستند. این درایو تا 500 مگابایت بر ثانیه می خواند و می نویسد ضمن اینکه این سری از درایوهای شرکت اینتل دو الی سه برابر پر سرعتتر از SSD های معمولی است و به همین نسبت قیمت آن بالاتر است.)

چاپ این مطلب

  آپدیت الگوریتم پنگوئن
ارسال کننده: marzieh1270 - دیروز، 03:07 عصر - انجمن: متفرقه - بدون پاسخ

با مطلب آموزشی آپدیت الگوریتم پنگوئن خدمت شما دوستان هستیم،گری یکی از تحلیل گران گوگل است که در مقاله آموزشی زیر به تحلیل اطلاعات بیشتر و بروزرسانی شده تری از تحلیل الگوریتم پنگوئن پرداخته است.
درادامه مطلب همراه ما باشید تا گام به گام به تحلیل الگوریتم پنگوئن از دید گری بپردازیم.
پنگوئن عمدتا ( اما نه منحصرا ) به بررسی لینک های اسپم می پردازد.
گوگل اعلام کرد که پنگوئن الگوریتم وب-اسپم است و بیشتر روی لینک های اسپم تمرکز می کند. اگر وب سایت شما توسط الگوریتم پنگوئن جریمه شده بود باید لینک های سایت را بررسی می کردید.
پنگوئن تنها مربوط به لینک ها نیست ، بلکه دسته ای از سیگنال های مرتبط با سایت منبع را مورد بررسی قرار می دهد. لینک ها تنها فاکتوری هستند که بیشتر دیده می شوند و به همین دلیل بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم. در واقع الگوریتم پنگوئن فاکتورهای دیگر را در سایت منبع ، نه در سایت مورد هدف ، بررسی می کند و پس از آن بر اساس این سیگنال های خاص برای سایت تصمیم گیری می کند.
سایت های لینک دهنده مهم هستند.
این تنها لینک نیست که ممکن است مشکل ایجاد کند ، وب سایتی هم که به سایت شما لینک می دهد (سایت منبع) نیز ممکن است مشکل ساز شود. اگر بیشتر لینک های سایت تان از صفحات پروفایل های خالی ، صفحات پروفایل انجمن ها و سایت های مشابه باشد ، الگوریتم پنگوئن این نوع لینک ها را در نظر نخواهد گرفت.
برای مثال در بسیاری مواقع مشاهده می شود که مدیران سایت ها هزاران لینک از پروفایل های خالی در فروم ها و سایت های دیگر به سایت خود ایجاد می کنند. این لینک ها توسط الگوریتم پنگوئن جدید نادیده گرفته خواهند شد.
اگر شما نگاهی به یک صفحه بیاندازید ، کاملا واضح است که لینک ها برای دلیلی خاص که فریب دادن الگوریتم رتبه بندی است در این صفحه درج شده اند . اما نه تنها الگوریتم گوگل بلکه هیچ الگوریتم دیگری از این لینک ها برای رتبه بندی استفاده نخواهد کرد.
هنگامی که با این صفحات برخورد می کنید به راحتی می توانید برای حذف یا disavow کردن این نوع لینک ها تصمیم بگیرید. و این همان کاری است که الگوریتم پنگوئن انجام می دهد. در واقع پنگوئن سیگنال های مورد نظر را از جمله نوع صفحه ای که از آن لینک گرفته شده ، هدف از لینک داده شده و … را در سایت منبع تحلیل می کند و بر اساس این اطلاعات برای پذیرفتن یا نادیده گرفتن لینک ها تصمیم می گیرد.
الگوریتم پنگوئن جدید این لینک ها را نادیده می گیرد.

الگوریتم پنگوئن قدیمی وب سایت هایی که تعداد زیادی از این لینک ها داشتند را جریمه می کرد. الگوریتم پنگوئن جدید به سادگی این نوع لینک ها را نادیده می گیرد ، در واقع انها هیچ ارزش مثبت یا منفی نخواهند داشت.
به طور کلی افراد بسیاری در ایجاد این لینک ها زیاده روی می کنند بدون اینکه حتی کوچکترین تاثیری از درج انها احساس کنند. اما اگر دوباره این کار را تکرار کنند تیم مجازات دستی گوگل نگاه عمیق تری به این موضوع خواهد کرد.

گوگل لینک هایتان را برچسب می زند .

گوگل تمامی لینک های سایت شما را بررسی و برچسب گذاری می کند. بر چسب ها لینک ها را دسته بندی می کنند ، برای مثال مشخص می کند کدام لینک ها ، لینک های فوتر و کدام لینک ها disavowed هستند. این برچسب ها برای رتبه بندی سایت ها به گوگل کمک می کنند و همچنین تیم مجازات دستی گوگل با توجه به آنها تصمیم می گیرد که باید برای یک سایت مجازات اعمال کند یا نه .
انواع مختلفی از لینک ها در فضای مجازی موجود است ، به عنوان مثال footer links، penguinized links و تمامی این نوع لینک ها برای اطلاعات تیم گوگل ، بر چسب های مشخصی دریافت می کنند.
اگر تیم مجازات دستی گوگل به هر دلیلی سایتی را بررسی کردند و متوجه شود که بیشتر لینک های آن دارای برچسب پنگوئن هستند ، نگاه عمیقی به عملکرد و هدف مدیر سایت برای انجام این کار خواهد داشت.

توصیه می کنیم با توجه به حساسیت های الگوریتم پنگوئن جدید از ایجاد لینک های خودکار و بی ارزش برای کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو استفاده نکنید . بهترین کار استفاده از روش های سئو سفید است که شما را به نتایج پایدار می رساند .

منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

چاپ این مطلب

  روانشناسی رنگ ها و اصول رنگ ها در طراحی وب سایت
ارسال کننده: marzieh1270 - دیروز، 12:24 صبح - انجمن: متفرقه - بدون پاسخ

در تمام لحظات زندگی رنگ ها با ما ارتباط زیادی برقرار میکنند,و بدون اینکه شما با اصول روانشناسی رنگ ها آشنایی داشته باشید باز هم رنگ ها به راحتی با شما ارتباط برقرار میکنند و احساسات شما را درگیر میکنند,بنابراین انتخاب رنگ ها در طراحی گرافیکی بسیار مهم است,اما امروز میخوام کمی دیدگاه شما را نسبت به روانشناسی رنگ ها در طراحی وب آشنا کنم.

اگر شما یک طراح وب سایت هستید یا مدیریت یک وب سایت را بر عهده دارید,بسیار مهم است که از رنگ هایی استفاده کنید که وب سایت شما یک وب سایت جذاب و در عین حال وب سایتی باشد که کاربران با ورود به آن وب سایت احساس خستگی نکنند و مدت زمان بیشتری در وب سایت شما باقی بمانند.و از آن مهم تر آن است که به بازار نهایی کار خود که از آن قصد کسب در آمد یا ارایه خدمات دارید فکر کنید.و متناسب با بازار کسب و کار خود به انتخاب رنگ برای وب سایت خود بپردازید.
نکات مهم روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت:

اثر روان شناسي رنگ بر افراد
قابليت خواندن متون صفحات سايت
رنگ متمم رنگهاي انتخابي براي پس ضمينه ، تصاوير ، لينك ها و متون
وجود تطبيق رنگي بين لوگوها و آرم هاي صفحات با رنگ بندي متون و مطالب به كار گرفته شده
توجه به نوع مخاطب و بازديدكننده بخش هاي مختلف سايت
چرا انتخاب رنگ برای طراحی سایت بسیار حایز اهمیت است؟؟؟؟؟درموارد زیر با هم به چند مورد از دلایل اهمیت رنگ ها در طراحی سایت میپردازیم.
دلایل اهمیت رنگ ها در طراحی وب سایت:
اثر رنگ ميتواند بيننده را ترغيب به خريد يك جنس از شما كند .
رنگ ها رفتار ما را در برابر يك موضوع فقط تشديد نميكنند ، بلكه اثر خود را كاملا در رفتار ما نشان ميدهند.
اثر گذاري رنگ در فرهنگ هاي مختلف گوناگون است !
هر رنگ به تنهايي يك پيام مخصوص به چشم بيننده ميفرستد .
روان شناسي رنگ ها
به طور كل ، رنگ ها داراي خصيصه هاي خاصي هستند كه در زير به بخشي از اين مولفه هاي موجود در رنگ ها اشاره
شده است :
خصیصه های رنگ ها در طراحی وب سایت:
• سفيد : اشاره دارد به صداقت ، پاكيزگي ، صميميت ، ملايمت و معاصر بود ن چيزي . سفيد بهترين رنگ براي بك گراند هاي وب است . در تجارت سفيد رنگ خستگي گير و انرژي بخش است .
• سياه : اشاره دارد به ظرافت ، قدرت ، دليري ، شهامت ، فريبندگي ، شيطان ، مهارت و باستان . مشكي براي رنگ متن
روي يك پس زمينه روشن ايده آل است .اين رنگ بعنوان رنگ پس زمينه چشم را خسته ميكند .
• قرمز : توانايي ، هيجان ، احساسات شديد ، سرعت ، خطر و تهاجم . اين رنگ از بيننده توجه به خود را طلب ميكند . در
تجارت بمعني وام و بدهي است . اين رنگ شديد ترين رنگ احساس است و ضربان قلب و تنفس را تسريع ميكند.
• آبي : امنيت ، اع تماد ، مسيوليت پذيري ، سرما ، ايمان ، وفاداري ، وابستگي وجاه و جلال . آبي دومين رنگ عوام پسند
است . در تجارت بمعناي ضمانت مالي است.
• سبز : تندرستي ، فراواني ، حاصلخيزي ، آزادي ، شفا و بهبودي ، طبيعت ، پيشرفت ، حسادت و خونسردي . در تجارت
بيانگر مقام و ثروت است. اين رنگ در چشم ها راحت تر از همه ديده ميشود.
• قهوه اي : تاثير گذاري ، متانت ، توانگري مالي و كمك كننده بودن . قهوه اي رنگ كره خاكي ماست و در طبيعت بسيار
فراوان است.
• خاكستري : صميميت زياد ، اعتبار و نفوذ و عملي بودن . در تجارت بمعناي سنت گرايي است.
• صورتي : ملايمت ، شيريني ، ظرافت و زنانگي ، خوب بودن ، بي گناهي و پرورش كودك.
• بنفش : وقار ، معنويت ، شاهانه بودن ، عيش و نعمت ، دارايي ، اعتبار و نفوذ ، سوگواري و مهارت . در تجارت بزرگ
نشان دادن است . بنفش طرفداري از سبك هاي هنرمندانه است.
• نارنجي : سرزندگي و شوخي ، لذت و خوشگذراني ، تعادل گرمايي ، تشويق كردن ، چالاكي و نيرو ، تحمل و بلند همتي
• زرد : نور خورشيد ، گرمي ، خوشي ، *****ي ، ترسويي و حسادت . در تجارت درخواست از نوع روشنفكرانه است و براي
تاكيد نيز خوب است . زرد باعث افزايش تمركز شده ، سوخت و ساز را زياد ميكند و سخت ترين رنگ براي چشم هاست.
• طلايي : نشانگر گران بودن و پرستيژ است.
• نقره اي : سرما ، علمي بودن و اعتبار و پرستيژ است.
برای انتخاب رنگ مناسب برای طراحی سایت چه فاکتوری را باید در مد نظر بگیریم؟؟؟؟
برای انتخاب رنگ مناسب وب سایتتان باید به هدف تان از طراحی وب سایت توجه کنید,و با توجه به هدفتان که سایت خبری,تبلیغی,شرکتی,اداری,رسمی, و … میباشد رنگ مناسب انتخاب کنید.
باز هم در جمع بندی مطالبم میگویم وقتي ميخواهيد رنگي انتخاب كنيد بايد به بازار نهايي كار خود باینديشيد علاوه بر این این نکته بسیار مهم است که انواع سایت در نوع انتخاب رنگ برای طراحی شما تاثیر گذار میباشد,به عنوان مثال انتخاب رنگ برای سایت رئالیسم با انتخاب رنگ برای سایت های فلت و سایت متریال با هم دیگر فرق میکند.

منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

چاپ این مطلب

  ۳ کاری که پس از بروزرسانی آموزشگاه حسابداری و آموزش مالیات باید انجام دهید
ارسال کننده: start11 - 1396/1/9، 10:22 عصر - انجمن: متفرقه - بدون پاسخ

بروزرسانی الگوریتم گوگل - 3 کاری که پس از بروزرسانی الگوریتم گوگل باید انجام دهید  

در هفته های گذشته مطلبی درباره بروزسانی الگوریتم پنگوئن گوگل منتشر کردیم و پس از آن به بررسی لینک بیلدینگ در آخرین بروزرسانی الگوریتم گوگل پرداختیم. اما شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که باید در قبال این بروزرسانی الگوریتم گوگل چه واکنشی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که پس از این بروزرسانی ها باید چه کارهایی انجام دهید.

در دنیایدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
، تنها عامل ثابتی که وجود دارد، تغییر است! قوانین و اصول سئو همیشه در حال تغییر هستند. در حقیقت، گوگل اعلام کرده است در طول یک سال تقریباً ۵۰۰ الی ۶۰۰ بار الگوریتم های خود را تغییر می دهد. اگرچه بیشتر این تغییرات به قدری کوچک هستند که کاربران متوجه شان نمی شوند، اما گوگل هر چند وقت یک بار بروزرسانی های بزرگی انجام می دهد.

ما طی ۲ سال گذشته، شاهد ۹ بروزرسانی بزرگ در الگوریتم گوگل بوده ایم. دو بروزرسانی بزرگ اخیر الگوریتم گوگل، الگوریتم Possum (که در ۱ سپتامبر ۲۰۱۶ منتشر شد) و الگوریتم Pinguin نسخه ۴ (در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۶ منتشر شد) بودند که باعث تکاپوی متخصصان سئو شدند.

به شخصه، طی سال های اخیر شاهد به روزرسانی های زیادی همچون Caffeine and Vince در سال ۲۰۰۹، Panda/Farmer در سال ۲۰۱۱، the Exact-Match Domain (EMD) و Penguin در سال ۲۰۱۲ و Pigeon در سال ۲۰۱۴ بوده ام که این موارد، همراه با دو بروزرسانی اخیر گوگل، رتبه بندی سایت ها را دگرگون کردند و باعث تغییر رویکرد سئوکاران جهان شدند. شاید این بروزرسانی های بزرگ، در آغاز کمی مرا می ترساندند، اما امروز دیگر این چنین نیست.

در هنگام این بروزرسانی ها، شما باید سه نکته را همیشه به یاد داشته باشید تا بتوانید بهترین رویکرد و استراتژی را برایدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خود اتخاذ کنید:

از بروزرسانی الگوریتم گوگل نترسید

بروزرسانی الگوریتم گوگل، به خصوص بروزرسانی های بزرگ، ممکن است باعث ایجاد ترس و استرس در برخی افراد شود. من نیز این موضوع را به خوبی درک می کنم، اما واقعیت این است که گوگل هیچ وقت فهرست کاملی از این تغییرات را در اختیار ما قرار نمی دهد. بنابراین وحشت کردن از چیزی که اطلاعات کافی درباره اش نداریم، بیهوده است. برای مثال بروزرسانی اخیر الگوریتم پنگوئن گوگل را در نظر بگیرید.

با انتشار پنگوئن نسخه ۴٫۰، گوگل اطلاعاتی را در مورد این بروزرسانی منتشر کرد. در حالیکه تغییرات اساسی در آن رخ داده بود، گوگل جزییاترا در اختیار کاربران قرار داد تا بدانیم باید انتظار چه چیزهایی را از این بروزرسانی داشته باشیم. حالا به خوبی می دانیم که:
◦الگوریتم پنگوئن نسخه ۴٫۰ به صورت لحظه ای (Real-Time) کار می کند.
◦الگوریتم پنگوئن جدید خاصیت Granular دارد، به این معنی که دقیق تر شده است.



حتما بخوانید:  پیج رنک چیست؟ - آموزش افزایش پیج رنک گوگل

قبل از دانستن این اطلاعات، گمانه زنی های زیادی در مورد تاثیر این بروزرسانی ها انجام شد. برخی از این شایعات درست بودند، اما برخی دیگر چندان صحت نداشتند. اما یک نکته حتمی وجود دارد: اگر بخواهید درباره بروزرسانی های انجام شده نگران شوید و شروع به حدس و گمان کنید؛ چیزی جز نگرانی بی مورد نصیبتان نخواهد شد. بنابراین زمانی که می فهمید بروزرسانی الگوریتم گوگل در راه است، وحشت نکنید و آرامش خود را حفظ کنید. آن چیزی که قرار است اتفاق بیافتد، در هر صورت می افتد.

برای واکنش نشان دادن صبور باشید

خب، بروزرسانی الگوریتم گوگل انجام شد و شما توانستید به خوبی آرامشتان را حفظ کنید. حال نوبت به مرحله بعد می رسد. در مرحله بعدی باید برای نشان دادن واکنش نسبت به این بروزرسانی، صبور باشید. بروزرسانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شاید شما را وسوسه کند که تغییراتی را بر روی سایت خود اعمال کنید، اما این کار فقط اتلاف زمان و انرژی است. به جای چنین واکنش های عجولانه ای، بهتر است منتظر بمانید تا ببینید شما تحت تاثیر این بروزرسانی قرار می گیرد یا خیر. مطمئناً اگر استراتژی سئوی خوبی را در پیش گرفته باشید، نه تنها این بروزرسانی الگوریتم رتبه شما را کاهش نمی دهد، بلکه شاهد ارتقا جایگاه سایت خود در نتایج رتبه بندی خواهید بود.

از بروزرسانی الگوریتم گوگل نترسید

ماموریت و هدف اصلی گوگل، فراهم کردن بهترین پاسخ ها برای کاربران است. به همین خاطر است که گوگل سعی می کند به طور مداوم  خود را تغییر دهد تا وبمسترها را وادار به ایجاد سایت، تجربه کاربری و محتوای بهتر کند. این بروزرسانی های الگوریتم گوگل تنها برای سر بر سر گذاشتن با سئوکاران انجام نمی شوند. در حقیقت، گوگل معتقد است که سئو موضوع بسیار مهمی است، اما چیزی که گوگل با آن مبارزه می کند سئوی کلاه سیاه و اسپم است.



حتما بخوانید:  5 اشتباه سئو که افراد باهوش مرتکب می*شوند

پیش از آنکه بخواهید به بروزرسانی الگوریتم گوگل واکنش عجولانه نشان دهید، بهتر است چند روز یا حتی چند هفته منتظر بمانید تا ببینید این بروزرسانی ها چه تاثیری بر روی سایت تان داشته اند. از وضعیت فعلی تان گزارش بگیرید و آن را با نتایج گزارش هفته های بعدی مقایسه کنید. اگر احساس کردید که بروزرسانی ها بر رویدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاثیر گذاشته است، پس بدانید زمان تغییر فرا رسیده است.

مطالعه منابع معتبر و اعمال تنظیمات ضروری

خب، حالا که وحشت نکرده اید و واکنش عجولانه از خود نشان نداده اید، متوجه شده اید که باید تنظیمات خاصی را در  خود تغییر دهید. در این مرحله، معمولاً سخت ترین قسمت تصمیم گیری است. مطمئناً شما نمی دانید باید از کجا شروع کنید.

پیشنهاد می کنیم برای آغاز کار،گوگل را مطالعه کنید. هر پستی که در آن منتشر می شود را به دقت بخوانید تا بفهمید هدف از بروزرسانی الگوریتم گوگل چه بوده است. اگر سایت شما نیز تحت تاثیر این بروزرسانی قرار گرفته است، به احتمال زیاد باید بر روی نکات ذکر شده در مقالات تمرکز کنید. اگر باز هم احساس کردید که در این زمینه به کمک احتیاج دارید می توانید به دیگر سایت های معتبر سئو مانند MOZ یا Search Engine Land سر بزنید. وبلاگ نوین نیز تلاش می کند تا شما را از آخرین بروزرسانی های الگوریتم گوگل مطلع کند.

همانند کاری که در مورد الگوریتم پنگوئن انجام دادیم، اجازه دهید به بروزرسانی اخیر الگوریتم گوگل یعنی Possum نگاه کنیم. همانطور که می دانید الگوریتم Possum سئوی محلی را هدف قرار داده و قصد دارد اسپم های موجود در آن را حذف کند. با اینکه گوگل درباره این بروزرسانی چیزی در وبلاگ خود ننوشته است، اما تغییرات زیادی در نتایج سئوی محلی ایجاد شده و همین امر می تواند جامعه سئو را به واکنش وادارد.



حتما بخوانید:  متا تگ ها چه هستند و چه اهمیتی در سئو دارند؟

نکته کلیدی که از بررسی هاوکینر به دست می آید این است که زمانی که گوگل راهکاری ارائه نمی کند، باید به سراغ سایت هایی بروید که قابل اعتمادند. سایت های زیادی وجود دارند که می توانند نتایج کوتاه مدتی برای سایت شما فراهم آورند، اما راهکارهایشان در طولانی مدت وضعیت سئو شما را تخریب می کند. پس تنها سایت های معتبر را دنبال کنید.

زمانی که می خواهید تنظیمات جدیدی را بر روی سایت خود اعمال کنید، باید تغییرات را تک تک و با فاصله زمانی معین انجام دهید. در این شرایط قادر خواهید بود که تاثیرات هر تغییر را به صورت دقیق دنبال کنید و نتابج آن را به صورت عینی مشاهده نمایید.

نتیجه گیری

بروزرسانی الگوریتم گوگل، به خصوص یک بروزرسانی بزرگ و اصلی می تواند بسیار ترسناک باشد. اما اگر سئو سایت خود را به درستی انجام داده اید، نباید نگران باشید. اگر محتوایی خوب، آموزنده و کاربرپسند تولید کرده اید و برایشان از وب سایت های معتبر لینک گرفته اید، جای نگرانی نیست.

اما اگر از سایت های دیگر لینک می خرید و در سایت خود محتوای خوب تولید نمی کنید، باید نگران بروزرسانی الگوریتم گوگل باشید. زمانی که از بروزرسانی الگوریتم گوگل مطلع شدید، آرامشتان را حفظ کنید و منتظر بمانید. به این ترتیب می توانید تغییرات به وجود آمده را به خوبی دنبال کنید.

شاید تمام فاکتورهای رتبه بندی سایت در گوگل را نشناسیم، اما مطمئناً هدف گوگل از اعمال این بروزرسانی ها را می دانیم. هدف اصلی این بروزرسانی ها ارائه بهترین و دقیق ترین نتایج به کاربران است. بنابراین بهتر است بر روی کاربران سایت خود تمرکز کنید تا بتوانید نیازهایشان را برطرف کنید.

تجربه شما از آخرین بروزرسانی های گوگل چه بوده است؟ آیا این بروزرسانی ها رتبه سایت شما را تغییر داده اند؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین، در صورتی که در زمینه آموزش سئو سوالی دارید، آن را از طریق دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

چاپ این مطلب

  چه نوع پیامک های تبلیغاتی فوتونیک و لوکریمکال موفق خواهند بود؟
ارسال کننده: start11 - 1396/1/9، 10:21 عصر - انجمن: آموزشهای بهینه سازی - بدون پاسخ

در چند وقت گذشته، عده ی بسیاری از ما تقاضا کردند که مطلبی دربارۀ بهترین روش های ایجاد یک کمپین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وبلاگ ارسال پیامک تبلیغاتی[/COLOR][/URL]برای کاربران قرار دهیم. خب ما تصمیم گرفتیم که امروز دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را برای شما دوستان منتشر کنیم. در این مطلب سعی دارین ۳ مورد ازدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مورد علاقه خود را برای شما نام ببریم. شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می کنیم.

کوپن  پیامکی مدت دار

اگر منبع اصلی درآمد شما دوستان از طریق و تجارت الکترونیک به دست می آید، به شما پیشنهاد می کنیم که پیامک هایی حاوی کوپن های تخفیف برای مشتریان خود ارسال کنید. به طور مثال اگر شما صاحب یک گل فروشی هستید، می توانید به مشتریان خود پیامکی با محتوای زیر ارسال کنید:


“فقط امروز!!! دریافت ۲۰% تخفیف تاج گل های فروشگاه ما، کد تخفیف شما GOL می باشد.”

شما می توانید با استفاده از روش های خاص، کدهایی غیر تکراری طراحی کنید.

پیامک تخفیفتان را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید.

اگر شما در حوزه فعالیت ندارید و هیچگونه فعالیتی به صورت آنلاین ندارید، تحفیف های حضوری بهترین نوع تبلیغات برای شما می باشند. این نوع بازاریابی برای رستوران ها بسیار مناسب اند، زیرا می توانند تعداد بیشتری مشتری را به سمت رستوران جذب نمایند. به یاد داشته باشید، در پیامک ارسالی خود حتما از عبارت استفاده کنید. متاسفانه بسیاری از کاربران ما باز هم فراموش می کنند که آدرس تماس خود را در انتهای پیامک قرار دهند.

برگزاری مسابقه پیامکی

مشتریان عاشق برگزاری مسابقه هستند، پس چرا از این علاقه برای گسترش فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود استفاده نکنیم؟ برگزاری مسابقه بهترین روش برای تقدیر کردن از اعضای خبرنامه پیامکی می باشد، همچنین می تواند مشتریان جدیدی را نیز به سمت شما بکشاند. برگزاری مسابقه یکی از بهترین روش های تبلیغات و درآمدزایی می باشد. همچنین راحت ترین روش برای به دست آوردن مشتریان جدید در مدت بسیار کوتاه. شما می توانید با استفاده از امکاناتدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
، مسابقات پیامکی متنوعی را برگزار نمایید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

چاپ این مطلب

  با تبلیغات گوگل چگونه محتوای رسانه تجارت نوین با کیفیت تولید کنیم؟
ارسال کننده: start11 - 1396/1/9، 10:21 عصر - انجمن: آموزشهای بهینه سازی - بدون پاسخ

اگر دقت کنید در مقالات پرتالدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیگر مقالات مرتبط با سئو و طراحی سایت که در اینترنت وجود دارد، توجه زیادی به تولید محتوای با کیفیت می شود. اما سوالاتی که وجود دارد، این است که تولید محتوای با کیفیت چیست؟ چه معیارهایی یک محتوا را با کیفیت می کند؟ چگونه می توان موضوعات مناسب را برای کیفیت را برای تولید محتوا انتخاب نمود؟

اگر دقت کنید، بسیاری از سایت های اینترنتی، بویژه سایت های ایرانی با مشکل کمبود یا نبود موضوع برای تولید محتوا مواجه هستند و نمی توانند مطالب مفیدی در زمینه کاری و تخصصی خود پیدا کنند. به طور حتم می توانیم بگوییم که هیچ سایتی وجود ندارد که نتواند در رابطه با زمینه کاری تخصصی خود تولید محتوا کند. همه سایت ها می توانند به نحوی تولید محتوا انجام دهند. اگر واقعاً هیچ اطلاعات و موضوعی در زمینه کاری  وجود ندارد پس چگونه سایت شما می تواند برایتان درآمدزایی داشته باشد؟ در این صورت آیا اصلاً به وب سایت احتیاج دارید؟

در اینجا می توانیم بگوئیم، اصلی ترین و مهم ترین معیار برایدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیفیت یک محتوا، رضایت کاربران، تعامل آنها با شما و معرفی وب سایت شما به دیگران است.

روش های تولید محتوای با کیفیت

در این مقاله از پرتال قصد داریم تا دو نکته اصلی در تولید محتوای با کیفیت را به صورت دقیق و با ذکر مثال برای شما دوستان بررسی کنیم. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم که این مقالهرا با دقت دو برابر مطالعه کنید و سعی کنید در پایان، مثال های موفقی که در اینترنت مشاهده کرده اید را برای ما ذکر کنید.

انتخاب موضوع برای تولید محتوا با کیفی

پیش از انجام کار بهتر است بدانید که باید در زمینه کاری خود تسلط کافی داشته باشید. سعی کنید میزان مطالعات روزانه خود را از طریق کتاب های مرتبط یا از طریق اینترنت افزایش دهید. همه آنچیزی که شما در زمینه کاری خود می دانید و یا تجربه کرده اید می تواند برای دیگران ارزشمند باشد. حال اینکه هر چقدر این تجربیات شما دقیق تر و جزئی تر باشند، مخاطبین مناسب تری را پیدا خواهید کرد.

برای نمونه اگر وب سایت فروشگاه لوازم الکترونیکی داشته باشید، مطمئناً اطلاعات زیادی برای ارائه به مخاطبان خود در اختیار دارید زیرا عموماً مطالب بسیاری مفیدی درباره این وسایل دردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تولیدکنندگانشان و دیگر سایت های نقد و بررسی خارجی وجود دارد. اما اگر فروشگاه شما در زمینه فروش محصولات و پوشاک چرمی باشد، باز هم چنین منبع وسیعی از اطلاعات در اختیار دارید؟ آیا قادر هستید اطلاعات زیادی از اینترنت به دست آورید؟ در چنین شرایطی مطمئناً اطلاعات و تجربیات شما می تواند به یاری شما بیاید. مثلاً شما می توانید مقالاتی با عنوان "نحوه تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی" یا "چگونگی تولید چرم از ابتدا تا محصول" می توانند مخاطبانی محدود اما مرتبط و مناسبی را به سایت خود جذب کنید.

مطمئن باشید هرچه کار تولید محتوا در زمینه کاری شما سخت تر باشد، برای کسب و کار شما بهتر خواهد بود! زیرا رقبای کمتری در این زمینه خواهید داشت. محتوای عمومی در اینترنت به راحتی قابل دسترس است. بیشتر کاربران به دنبال محتوا تخصصیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هستند و می خواهند اطلاعات خودشان را از افراد متخصص بگیرند.

تا همین چند صد سال پیش “مهندس” واژه ای مستقل و معنادار بود، ولی با گسترش علوم، شاخه های جدیدی به آن اضافه شد تا جاییکه اگر از کسی بپرسید رشته تحصیلی تو چیست و بگوید مهندسی بنظر بی معنی میرسد و در سوال بعدی حتما میپرسید چه رشته ای؟ همین مسئله را میتوان به سایت های اینترنتی تعمیم داد.

این ها همه نشان از پیشرفت علم دارد. اگر در سال 85 تا 89 شما یک سایت دانلود داشتید، همه می دانستند که کار شما دقیقاً چیست اما اگر امروز همین جمله را به کسی بگویید، مطمئن باشید که در مسیری اشتباه قرار دارید. به مرور زمان عبارت سایت دانلود به عبارت سایت دانلود فیلم و عبارت سایت دانلود نرم افزار تبدیل شد و حتی امروز خیلی از این سایت ها به صورت تخصصی تر عمل می کنند، مثلاً سایت دانلود فیلم اکشن. مطمئن باشید که این روند به همین شکل ادامه خواهد داشت و شما در صورتی می توانید موفق باشید که بتوانید بهتر از رقبایتان محتوای با کیفیت تولید کنید.

گاهی اوقات محتوایی که می خواهید منتشر کنید، بسیار اندک است و بیش از چند خط ساده نخواهد بود. در چنین شرایطی ممکن است ارائه این محتوا به صورت متن جذابیت چندانی برای مخاطبان نداشته باشد یا با توجه به متن کمی که در آن وجود دارد، مورد توجه موتورهای جستجو قرار نگیرد. تغییر در نحوه ارائه محتوا و افزودن جذابیت های بصری می تواند کیفیت محتوای شما را برای کاربران افزایش دهد.

برای درک بهتر این مورد به یک مثال موجود بر روی اینترنت اشاره میکنیم. یک سایت معتبر فروش کیف پول چرمی مطلبی را در مورد اینکه چطور میتوانید کیف پول خود را کم حجم تر کنید ارائه کرده است. شاید اگر این پرسش را از هرکسی داشته باشید با چند راهکار ساده مانند خارج کردن کارت های اضافی یا استفاده از کارت الکترونیکی بجای پول نقد مشکل را حل کند. ولی سایت Bellroy  رویکردی متفاوت به این مسئله داشته و به همین دلیل نام و لینک آن را در این مقاله مشاهده کنید.

نحوه ارائه محتوا در سایت

این سایت با ساخت یک ویدئو، یک صفحه مجزا و با بکارگیری المان های گرافیکی عالی این مسئله ساده را شرح و بسط داده است، به شکلی که شما هم ممکن است با دیدن آن چند دقیقه ای را سرگرم شده و یا حتی آن را به دوستانتان معرفی کنید. اگر بخواهیم نوع جذب بازدیدکننده به سایت را ارزش گذاری کنیم، استفاده از تبلیغات کمترین درصد بازدهی را خواهد داشت و ممکن است از هر 1000 نفر یک نفر به مشتری شما تبدیل شود. جذب افراد از موتورهای جستجو ارزشمندتر است و احتمال تبدیل بازدیدکننده به مشتری 1 به 100 خواهد بود. این عدد در معرفی شما توسط افراد به دوستان و آشنایان تفاوت چشم گیری خواهد داشت و ممکن است از هر 3 نفر یک نفر در آینده به مشتریان شما بپیوندد.

نحوه ارائه محتوا بسیار مهم است. اگر بتوانید به شکل جذابی محتوای خود را به کاربران ارائه دهید و جذابیت های بصری آن را افزایش دهید، شانس اینکه کاربرانتان شما را به دوستانشان معرفی کنند، افزایش می یابد.

چاپ این مطلب

پشتیبانی وردپرس