تبلیغات
پشتیبانی وردپرس پشتیبانی سایت آپلود عکس قالب وردپرس


مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.

نام کاربری
  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آمار انجمن
» اعضا: 3,497
» آخرین عضو: safari210
» موضوعات انجمن: 4,510
» ارسال‌های انجمن: 15,337

آمار کامل

کاربران آنلاین
در حال حاضر 4 کاربر آنلاین وجود دارد.
» 0 عضو | 4 مهمان

آخرین موضوع‌ها
مهمترین مرکز خرید تایلند(...
انجمن: متفرقه
آخرین ارسال توسط: sitecup
دیروز، 03:33 صبح
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
معیارهای انتخاب بهترین و ...
انجمن: سایت های طراحی شده توسط کاربران
آخرین ارسال توسط: sitecup
دیروز، 03:30 صبح
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
افزونه منوی خاص و تو در ت...
انجمن: درخواست افزونه
آخرین ارسال توسط: vahidlb
دیروز، 01:28 صبح
» پاسخ: 1
» بازدید: 0
شرکت طراحی سایت در تهران
انجمن: html
آخرین ارسال توسط: sitecode
1396/4/27، 03:23 عصر
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
ترکیب قدرتمندی از سئو و م...
انجمن: متفرقه
آخرین ارسال توسط: marzieh1270
1396/4/27، 12:41 عصر
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
حذف شدن اشتباهی فایل wp-c...
انجمن: مشکلات
آخرین ارسال توسط: saravankala
1396/4/26، 02:51 عصر
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
هاست کد ارائه دهنده هاست ...
انجمن: هاستینگ و مشکلات مربوطه
آخرین ارسال توسط: sitecup
1396/4/26، 03:30 صبح
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
هتل ارزان در تایلند
انجمن: آموزش ها
آخرین ارسال توسط: sitecup
1396/4/26، 03:29 صبح
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
تابلو روان و چلنیوم
انجمن: متفرقه
آخرین ارسال توسط: gha_rez
1396/4/25، 12:50 عصر
» پاسخ: 0
» بازدید: 0
خطای Fatal error پست ها
انجمن: مشکلات
آخرین ارسال توسط: ramazan3
1396/4/25، 10:03 صبح
» پاسخ: 0
» بازدید: 0

 
  مهمترین مرکز خرید تایلند(بهشت خریداران)
ارسال کننده: sitecup - دیروز، 03:33 صبح - انجمن: متفرقه - بدون پاسخ

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند
دردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

این مکان هم به بهشت خریداران مشهور است. قیمت اجناس برای مردم تایلند و کسانی که به عنوان توریست روانه پاتایا شده اند همه برابر می باشد. مرکز خرید مایک در سال 1990 تاسیس شد و در (Mike Department) قرار گرفته است. این مرکز خرید، مانند سایر مراکز خرید پاتایا ، جذاب و دیدنی می باشد.
این مرکز در وسط شهر پاتایا به چشم می خورد. برای رفتن به این مکان کافی است از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب وقت بگذارید. ۲۰۰ فروشگاه برند بلکه بیشتر در این مکان وجود دارد که می توانید اجناسش را خریداری کنید.
از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ما نیز دیدن نماید
در مرکز خرید مایک پاتایا هم لباس های ارزان قیمت وجود دارند و هم برندهای معروفی چون می بلین، پیرکاردین و نایک شعبه هایی را دارا می باشند. مرکز خرید مایک پاتایا یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید پاتایا به شمار می آید. چنانچه در تور تایلند و تور پاتایا به دنبال بازدید از مرکز خرید مایک پاتایا می باشید
لطفا از سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و سایت حمل و نقل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ما نیز دیدن نماید

چاپ این مطلب

  معیارهای انتخاب بهترین و برترین هاست
ارسال کننده: sitecup - دیروز، 03:30 صبح - انجمن: سایت های طراحی شده توسط کاربران - بدون پاسخ

معیارهای انتخاب بهترین و برترین هاست
امروزه با توجه به فراگیر شدن استفاده از اینترنت، تعداد وب سایت های جدیدی که هر روز به این شبکه عظیم اضافه میشوند به سرعت در حال افزایش است .معیارهای زیادی نظیر طراحی حرفه ای سایت، مطالب جالب و بروز، سئو و بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو و… بر کیفیت و موفقیت یک وب سایت تاثیرگذار می باشند. یکی از نکات مهم برای داشتن یک سایت موفق و حرفه ای انتخاب فضای میزبانی (HOST) از یک شرکت معتبر ارائه دهنده هاست یا اصطلاحا هاستینگ است. خرید یک هاست نامناسب می تواند علاوه بر ایجاد زحمت مشکلات گاها غیر قابل جبرانی را برای سایت شما بوجود آورد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

سابقه کاری شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی :
این مسئله بسیار مهم است که از امن بودن مکان نگهداری اطلاعات خود اطمینان داشته باشید و در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید براحتی آن را پیگیری نمایید. بهتر است که از شرکت های داخل کشور خرید نمایید زیرا با وجود تحریم ها و مشکلات تبادل ارز ممکن است برایتان مشکلاتی پدید آید و در صورت ایجاد مشکل ارتباط با شرکت های داخلی به مراتب راحت تر است.
در ایران شرکت های خوب و متعهدی فعالیت دارند که می توانید به آنها اعتماد کنید و ایمان داشته باشید مانند وب سایت های آموزش طراحی سایت ودندانپزشکی کودکان که در هنگام اشکالات فنی و… احساس مسئولیت کرده و خدمات پشتیبانی مناسب را ارائه می دهند.
اما چگونه این شرکت ها را پیدا کنیم؟ اینکار بسیار ساده است شما با مراجعه به انجمن ها و جستجو در اینترنت می توانید با مشتریان این شرکت ها ارتباط برقرار کنید و از آنها در مورد اینکه آیا خدمات مناسب و قابل قبولی دریافت کرده اند پرس و جو نمایید. برخی سایت های معتبر نیز این شرکت ها را بنا به خدمات بهتر رتبه بندی کرده اند. برای پی بردن به قدمت کار یک شرکت می توانید دامنه (domain) آن را نیز بررسی کنید برای مثال در سایتی نظیر domaintools.com می شود اطلاعات جامعی در مورد صاحب امتیاز دامنه و تاریخ ثبت آن و… دریافت کرد.

توجه داشته باشید که از یک شرکت ثبت شده و دارای آدرس و شماره تلفن واقعی و ترجیحا دارای نماد اعتماد خرید نمایید و بهتر است که قبل از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
، با واحد فروش آن شرکت مشورت کرده و با بیان نوع سیستم و تعداد بازدید کننده خود پیشنهاد مناسب را از خودشان دریافت کنید. حتی اگر وب سایت شما هم در مورد دستگاه تصفیه آب باشد باید این مسائل را هم بر روی آن پیاده سازی نمود.

میزان فضا و پهنای باند (BandWidth)
بسته به حجم اطلاعات شما و تعداد بازدید کننده یک سابت، باید اندازه فضا و پهنای باند ماهیانه متناسب خریداری شود. برای مثال اگر شما سایتی دارید که کاربران از آن برای دانلود فایل استفاده می کنند باید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مخصوص دانلود خریداری کنید، البته معمولا این نوع سایت ها که منابع زیادی مصرف می کنند به روی سرور اختصاصی و یا سرور مجازی(VPS) قرار داده می شوند و اکثر هاست های اشتراکی قادر به پشتیبانی این نوع سایت ها نیستند .وی پی اس ها و سرورهای اخنصاصی دارای شرایط دیگری هستند که مورد بحث ما نیستند.

مکان میزبانی وب :
این موضوع که سایت شما بر روی چه سرور (server) و در کدام کشور نگهداری می شود بسیار مهم است. بنابر تجربیات شخصی اگر میخواهید سرور هاست شما در خارج کشور باشد دیتاسنتر های (Data center) کشور آمریکا برای اینکار انتخاب مناسبی هستند. البته این بدان معنی نیست که سرورهایی که در اروپا قرار دارند مشکلی دارند. ببینید شرکت ایرانی که از آن خرید می کنید نمایندگی کدام دیتاسنتر را دارد، زیرا کیفیت این مراکز داده خارج کشور نیز بسیار مهم است.
در سالهای اخیر مراکز داده (Datacenter) های داخل ایران نیز کیفیت مطلوبی برای سرور های خود فراهم اورده اند که توصیه می شود اگر از نظر تفاوت هزینه مشکلی ندارید از سرورهای داخلی فضای وب خود را تهیه نمایید، زیرا بدلیل نزدیک بودن مکان سرورها از نظر جغرافیایی، سرعت بهتری به کاربران شما ارائه میدهند.

مشخصات فنی و قدرت سرورها
توجه داشته باشید که قبل از خرید از قدرت سرور جهت تحمل بار وب سایت خود مطمئن شوید. برای این منظور با بخش فروش شرکت مشورت کنید و مشخصات فنی سرور را بررسی نمایید و اینکه چه تعداد سایت بر روی یک سرور نگهداری می شوند نیز در این امر دخیل می باشد. البته در سایت رسمی این شرکت ها هنگام خرید پلن هایی (plan) بنابر تعداد بازدید و انلاین لحظه ای کاربران شما پیشنهاد شده اند.برای مثال پلن سایت های پربازدید که مختص سایت های با ترافیک روزانه بالا می باشد. با انتخاب مناسب و آگاهی از مقدار مصرف منابع توسط وب سایت خود می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید و از کارکرد بدون مشکل آن اطمینان حاصل نمایید.

پشتیبانی فنی توسط شرکت ها :
پشتیبانی و پاسخگویی سریع و صحیح توسط کادر فنی باتجربه یکی از مواردی است که شما را در پیشبرد وب سایتتان همراهی می کند .بدیهی است که یک مدیر سایت لزوما نباید اطلاعات فنی بالایی از پیکربندی و رفع مشکلات فنی سرور داشته باشد و اینکه دسترسی به این تنظیمات برای شما محدود شده است! پس باید واحد پشتیبانی فنی بتواند سریع و براحتی این موارد را تنظیم و سرور را با تمامی سایت های موجود در آن هماهنگ کند به نحوی که تمامی آنها بالاترین سرعت و امنیت را داشته باشند.
بروز رسانی سیستم عامل سرور و پیکربندی صحیح ان و در نهایت ایجاد امنیت برای سایت ها از مواردی است که بر عهده بخش فنی است (امنیت اسکریپت و سیستم سایت شما شامل این بحث نمی گردد)

کنترل وضعیت سرور بر روی شبکه اینترنت :
سروری که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شما بر روی آن قرار دارد باید وضعیت نرمالی در شبکه جهانی داشته باشد یعنی در تمام نقاط جهان قابل مشاهده باشد و اصطلاحا پینگ (Ping) شود. برای کنترل این امر نیز می توانید به وب سایت هایی که این خدمات را بصورت انلاین ارائه می دهند مراجعه نمایید مانند HostTracker monitoring service .این سامانه بصورت آنلاین دامنه یا آیپی شما را چک می کند و نتیجه را بصورت یک لیست به شما نشان میدهد و به شما می گوید که در نقاط مختلف جهان با چه سرعت و کیفیت قابل دسترس هستید. اگر مواردی مبنی بر وجود خطا مشاهده کردید باید با هاستینگ خود صحبت کنید تا دی ان اس (DNS) ها و موارد دیگر را بررسی و مشکل را برطرف نماید

تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت شما :
یکی از خدمات مهمی که باید از یک شرکت ارائه خدمات میزبانی انتظار داشت پشتیبان گیری مرتب و نگهداری نسخه پشتیبان اطلاعات سرور در جای مطمئن است تا در صورت بروز هرگونه اتفاق و از بین رفتن اطلاعات شما براحتی بتوان آنرا جایگزین کرد .این پشتیبان گیری (Backup) باید با فواصل مشخص و ترجیجا نزدیک به هم مثلا هر 24 ساعت یکبار انجام شود، البته برای وب سایت هایی که اطلاعات آن دائما در حال بروز شدن نیست این فاصله زمانی می تواند بیشتر باشد و در صورت کم بودن حجم آن بهتر است خودتان یک نسخه پشتیان نزد خود نگهدارید ،اما برای سایت هایی که مرتبا در حال بروز شدن هستند مانند سایت آگهی24 که کاربر محور می باشد، این پشتیبان گیری باید در روز 2 بار تکرار شود تا در هنگام ایجاد مشکل کمترین صدمه به اطلاعات آن وارد شود.

آپ تایم (Uptime) بالا :
اصطلاح آپتایم به این معنی است که سرور میزبان باید کمترین زمان قطعی از شبکه را داشته باشد و دائما در دسترس باشد زیرا قطع شدن سرور از شبکه صدمات زیادی به میزان کارآیی و امتیاز سایت شما در موتورهای جستجو میزند و باعث از بین رفتن اعتبار و افت بازدید آن می شود. حتما در تبلیغات این شرکت ها این عدد را مشاهده کرده اید و یکی از معیارهای کیفیت بالای خدمات اینگونه شرکت ها این عدد است که معمولا با 99% و یا اغراق آمیزتر 100% نمایش داده می شوند
لطفا از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
, تور دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و سایتهای حمل و نقل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هاست کد دیدن نماید

چاپ این مطلب

  افزونه منوی خاص و تو در تو
ارسال کننده: vahidlb - دیروز، 01:28 صبح - انجمن: درخواست افزونه - پاسخ (1)

سلام و وقت بخیر خدمت مخاطبان عزیز.

ابتدا خواهش می کنم این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 رو ملاحظه بفرمایید.

منظورم بخش "من متقاضی ... انتخاب کنید ...." هست.
دوستان می تونید چنین افزونه ای و حتی مشابه اینو به من معرفی بفرمایید.. نیاز بسیار مبرم و حیاتی به این منو دارم
از دوستانی که می تونن زحمت نوشتن و تولید این افزونه رو بکشن هم لطفاً پیام بدن...
البته سال گذشته یکی از دوستان این کد را به صورت افزونه تولید کردند و الان هم کار می کنه ولی یکسری تغییرات لازم داره و به مراحلش اضافه شده،
لذا خواهشمندم اگر ممکنه در این خصوص اعلام نظر بفرماییدو اگر پیشنهادی دارید یا افزونه مشابه اینو می شناسید خیلی ازتون ممنون خواهم شد اگر لطف کنید و راهنماییم کنید.
با احترام و تشکر

چاپ این مطلب

  شرکت طراحی سایت در تهران
ارسال کننده: sitecode - 1396/4/27، 03:23 عصر - انجمن: html - بدون پاسخ

شرکت طراحی سایت در تهران
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در تهران :
از آن جایی که امروزه راه اندازی و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یکی از امور ضروری در کلیه کسب و کار ها به حساب می آسد انتخاب یک شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قابل اعتماد امری دشوار به نظر می رسد . برای انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران می بایست شرکت مورد نظر را از جهات مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار داد .

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وب سایت های بسیاری وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید پروژه خود را برای انواع شرکت های مشغول به فعالیت در حوزه طراحی وب سایت به مناقصه بگذارید .

با استفاده از این روش می توانید با بسیاری از شرکت های طراحی سایت تماس حاصل نموده و بهترین را از بین آن ها انتخاب نمایید . در برخی از این وب سایت ها این امکان وجود دارد تا فیلتر هایی از قبیل کشور ، استان ، منطقه و مواردی از این دسته را اعمال نمایید ، انجام این امر هزینه های شما را تا میزان بالایی کاهش خواهد داد .

طراحی سایت به صورت پیچیده :
یکی از فاکتور های مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران ، توانایی انجام پروژه های پیچیده می باشد . طراحان وب سایتی که طرح های بسیار ساده ای ارائه می دهند ، می توانند در این سیستم از امتیاز بالایی برخوردار باشند اما هیچ گونه تضمینی وجود ندارد که آیا آن ها می توانند در هدایت پروژه های پیچیده تر به درستی عمل نمایند یا خیر . از آنجایی که پروژه های دارای پیچیدگی بیشتر ، به مراتب نیازمند هزینه های بالاتری نیز می باشند ، می توان نتیجه گرفت چنین سیستم هایی می بایست میزان حداقل فاکتور مبلغ نهایی پروژه را نیز در بخش فرمول های رتبه بندی خود در نظر داشته باشند تا اطلاعات اضافه تر و مفید تری را به مشتریان خود ارائه دهند . با انجام این امر ، روند تصمیم گیری های مشتریان ، بسیار ساده تر خواهد شد .

نکاتی جالب در طراحی وب سایت لوازم خانگی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

نکاتی جالب در طراحی وب سایت لوازم خانگی : امروزه یکی از پر درآمد ترین صنایع در سطح جهانی صنعت لوازم خانگی می باشد . از آن جایی که در این حوزه کالا ها از تنوع بالایی برخوردار می باشند مشتریان بالایی را نیز به خود جذب می کنند . اگر در این حوزه مشغول به فعالیت می باشید در این مقاله با ما همراه باشید تا با نکاتی جالب در این زمینه آشنا شوید .
با انجام طراحی وب سایت در این حوزه می توانید امکانات و محصولات تان را بدون هیچ گونه دردسر های انبار داری و محدودیت های مکانی و زمانی در اختیار کاربران قرار دهید . علاوه بر موارد ذکر شده می توانید خصوصیات محصولات تان را بیان نموده و امکان مقایسه انواع محصولات با یکدیگر را به کاربران بدهید . این مقایسه می تواند در زمینه های مختلفی هم چون هزینه ها اتفاق بیوفتد .
8 ویژگی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لوازم خانگی :
کاهش حجم بالایی از هزینه های حمل و نقل .
کاهش هزینه های مربوط به مراجعات حضوری .
صرفه جویی بالا در زمان مشتری ها و فروشندگان .
دسترسی به بازار های فرا منطقه ای با طراحی وب سایت لوازم خانگی آن هم به صورت دو زبانه و چند زبانه .
برقراری ارتباطی نزدیک با کاربران و مشتریان .
ایجاد اعتبار برای نام تجاری .
اطلاع کامل از پیشنهادات و نظرات کاربران .
حذف کامل واسطه های موجود در تجارت های آفلاین .
همان طور که می دانید رونق یافتن این صنعت ( یعنی لوازم خانگی ) نیازمند عرضه مستمر محصولات و کالا می باشد . طراحی سایت در زمینه لوازم خانگی محصولات تان را به طور دائم و همیشگی در معرض دید حجم بالایی بازدیدکنندگان قرار داده و این دیده شدن ، افراد بسیاری را به خرید از شما ترغیب خواهد نمود .

چاپ این مطلب

  ترکیب قدرتمندی از سئو و محتوا
ارسال کننده: marzieh1270 - 1396/4/27، 12:41 عصر - انجمن: متفرقه - بدون پاسخ

بازاریابی هدفمند : ترکیب قدرتمندی از سئو و محتوا

اگر شما هم موافقید که هدف نهایی بازاریابی جلب توجه و ایجاد علاقه است، پس ترکیب سئو و بازاریابی محتوا برای بازاریابان و برندهای کوچک کارآمد نیست. سئو همه چیز درباره ی ایجاد و دیده شدن یک برند است یا به عبارتی سئو باعث می شود که مشتریان سایت شما را پیدا کنند. محتوای گیرا و جذاب هم باعث می شود آن ها روی سایت شما کلیک کنند و در سایتتان بمانند.
سئو و بازاریابی محتوا، زمانی که به طور موثر و هوشمندانه با هم ترکیب شوند، تبدیل به یک اثر شکست ناپذیر می شوند که تجربه و موفقیت برند شما را تعریف می کند. دنیای دیجیتال امروز کاملا رقابتی و همیشه در حال تغییر و تحول است. بیشتر از میلیون ها سایت برای جلب توجه مصرف کنندگان امروز در حال رقابت هستند. میلیون ها محتوا جدید هر روز و هر دقیقه تولید می شود که شامل پست های وبلاگ، اینفوگرافیک ها، ویدئوها، گیف ها، آپدیت رسانه های اجتماعی و … است.

همه ی این کارها به این امید انجام می شود که زمانی که مردم برای خرید یک محصول یا استفاده از خدماتی به بازار می روند، روی آن ها تاثیرگذار باشد. مشتریان به دنبال راه حلی مناسب با شرایط خودشان هستند. آن ها برندهایی را که در چندین دستگاه ، کانال و پلت فرم متفاوت استفاده شده را پیدا می کنند. در حقیقت ۶۶ درصد از مشتریان در طول زمان خریدشان برای تصمیم گیری از بیش از یک کانال استفاده می کنند.
برای ملاقات و تبدیل تقاضای مشتری ، برند باید قابل دیدن ، متقاعد کننده و قابل اطمینان باشد ،که به تجربیات شگفت انگیز مشتریان در هر لحظه بستگی دارد. محتوا کلید ساخت این رابطه است. در واقع محتوا باید خواننده را تشویق کند که عمیق فکر کند و احساساتش را به کار بگیرد.

همانطور که مردم دوست دارند فکر کنند که انتخاب آن ها بر پایه ی منطق و واقعیت های بنیادی است، احساسات و روانشناسی بخش مهمی از تصمیم گیری های آنها نیز هستند. افراد تجربیاتشان را به خاطر می آورند نه متن را. به همین دلیل است که داستان ها تکرار می شوند. ایجاد محتوا و داستان هایی که برای مخاطبان تازگی داشته باشد ، کلید پیوند محتوا است.
محتوا و سئو یکسان هستند؟
از آن جا که بیشتر سیر خرید از طریق دیجیتال اتفاق می افتد، برند باید محتوایی بهینه شده و جذاب داشته باشد تا مشتریان را هر جا که هستند جذب نماید و برای انجام این کار بازاریابان باید هدفمند بهینه سازی کنند.

انواع جستجوی کاربران می تواند به بازاریابان کمک کند که هدفشان را بیشتر بشناسند . جستجوها معمولاً به این سه نوع تقسیم می شوند:

ناوبری (Navigational) : کاربران یک برند را می شناسند و از گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر استفاده می کنند تا سایت خاصی را پیدا کنند. (برای مثال مایکروسافت)
اطلاعاتی (Informational) : کاربران می خواهند که چیزی درباره ی یک کمپانی، محصول یا خدمات یاد بگیرند. (برای مثال هزینه ی Microsoft Word چقدر است.)
تحلیلی (Transactional) : کاربران وارد یک پرس و جوی تجاری می شوند، این نشان می دهد که کاربر آماده یا تقریبا آماده است که یک محصول یا خدمات را بخرد. ( برای مثال خرید Microsoft Office 2016 )

با ترکیب سئو و بازاریابی محتوا روی یک عمل تاثیر گذاشت ، بازاریابان می توانند روی مشتریان در هر مرحله ای ف مرحله ی جستجو عبارت یا مرحله ی خرید که هستند ، تاثیر بگذارند. مطابق با تحقیقات جدید از BrightEdge بیشتر از ۹۷ درصد از بازاریابان دیجیتال در حال حاضر معتقدند که سئو و بازاریابی محتوا به هم ترکیب شده اند و مشابه هم هستند.
سئو برای کشف و پیدا کردن محتوا حیاتی است. این کشف بهتر است که با جستجوی طبیعی شروع شود. شناسایی کلمات کلیدی که هدف تجاری را نشان می دهند، حیاتی است. با استفاده از این داده ها بازاریابان می توانند قصد مشتریان را بهتر درک کنند و محتوایی هوشمندانه را ایجاد و بهینه سازی .
ترکیب سئو و محتوا فقط در تئوری خوب نیست. بازاریابی متقابل به بازاریابان کمک می کند که نرخ بازگشت سرمایه بالاتری را به دست آورند. یکپارچگی باعث افزایش نرخ تبدیل، تعامل، حفظ مشتری و حمایت از نام تجاری می شود.
بسیار مهم است بدانید که چه چیزی با مشتریان هم آوا می شود و کمک می کند که در طول فرآیند تصمیم گیری روی آن ها تاثیر بگذارد. اما برای ایجاد یک محتوای هوشمندانه که تعامل برقرار کند، بازاریابان به اطلاعات هوشمندانه ای نیاز دارند. شما احتیاج دارید که درباره ی مخاطبان هدفتان آگاهی داشته باشید . درباره ی سن آن ها، موقعیت و مکان ، علایق و عادت ها و ترجیح های آن ها اطلاعات کسب کنید.

چگونه با ترکیب سئو و بازاریابی محتوا هدف خود را به بازار عرضه می کنید؟

توسعه ی برنامه ی بهینه سازی یک محتوای قدرتمند به زمان و برنامه ریزی دقیق احتیاج دارد. اما ۵ نکته مهم وجود دارد که بازاریابان می توانند یک پایه ی قوی را ایجاد کنند :

۱- مخاطب خود را بشناسند.

همه ی موارد یک برند که حول یک مشتری میچرخند مانند محصول ، تجربه و استراتژی بازاریابی. تعریف و شناخت مخاطب به بازاریابان اجازه می دهد که محتوایی با موضوعات جذاب و مرتبط ایجاد کنند که مخاطبان وفادار را افزایش دهد و اهداف کسب وکار را ایجاد کند.
با این حال تعداد قابل توجهی از برندها ، تقریبا ۸۰ درصد ، می گویند که مشتریانشان را نمی شناسند. برندهایی که انگیزه ها ، نقاط ضعف ، نگرانی های مخاطبانشان را درک می کنند، به بهترین شکل محتوای تاثیرگذار را تنظیم و منتشر می کنند که می تواند به درآمد ، رشد و پایداری آن ها در دراز مدت کمک کند.
در این جا سه کلید اصلی برای بازاریابی هدفمند مخاطبان شما وجود دارد :

• ببینید افراد چگونه تشویق می شوند . بررسی کنید که مشتریان چگونه با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند. چیزهای که جذابیت دارند را شناسایی کنید و نتیجه ی آن را در عمل افراد ببینید. در صورتی که نیاز است محتوا را تنظیم و بهینه کنید.
• درباره ی سیر مراحل خرید مشتری فکر کنید. در نظر بگیرید که چگونه مشتریان در مراحل مختلف و در شرایط متفاوت ذهنی با موضوعات مختلف محتوا در کانال ها و دستگاه ها درگیر می شوند. چگونگی تبدیل و رفتار خرید مشتری را که بین دستگاه ها حرکت می کند را درک کنید. ( گوشی های هوشمند، تبلت ها و دسکتاپ ها )
• مشتری را تحلیل و آنالیز کنید. چه مشتریانی علاقمند یا مایل هستند که امروز به سرعت تغییر کنند. تعامل مشتریان و برند را به طور منظم آنالیز و تحلیل کنید. گوش کردن و جمع آوری دیدگاه ها برای حفظ روند و کسب تجربه ی درست لازم است.

۲- هدف داشته باشید.

همانطور که یک برند نیازمند هدف برای پایداری است ، محتوا نیز باید هدف داشته باشد. هر قسمتی از محتوا را که شما ایجاد می کنید باید یک دلیل برای وجود داشتن این قسمت داشته باشید. به طور کلی هدف محتوا اطلاع رسانی، آموزش، متقاعد کردن، سرگرمی یا الهام بخشی است.
هدف را با استفاده از ترکیب موارد زیر هنگام توسعه استراتژی محتوا در بالای ذهن خود نگه دارید :

– هدف ایجاد و انتشار محتوا این است که محتوا به یک منبع با ارزش تبدیل شود و یک داستان به یاد ماندنی را بیان کند. علاقمندی های مشتریان را به استراتژی محتوا ضمیمه کنید و فرآیند را ایجاد کنید. همچنین این سه مورد را به یاد داشته باشید:

• آزمایش: انواع مختلف محتوا را آزمایش کنید.
• تجربه: احساس مخاطبانتان را درک کنید.
• تعامل: مخاطبان را حفظ کنید و کاری برای این که آن ها دوباره برگردند انجام دهید.

– انطباق: صدای برند باید تقلید از صحبت های مشتریان باشد . این صدا باید در سراسر محتوا یکپارچه باشد صرف نظر از این که چه کسی آن را ایجاد کرده و یا کجا منتشر شده است.
– هدف: یک هدف واقع بینانه و دقیق برای محتوای خود تعیین کنید، این هدف می تواند برای هدایت آگاهانه، رتبه بندی و ترافیک جستجو به صورت طبیعی، تعامل اجتماعی، تبدیل یا درآمد موثر باشد.

۳- ایجاد و بهینه سازی محتوا

بعد از این که به مخاطبان هدف و هدف پرداختید، قدم بعدی ایجاد و بهینه سازی محتوا است به صورتی که محتوا به خوبی دیده شود. بهینه نکردن محتوا یعنی از بین بردن و نابودی محتوا. زمانی که مردم نتوانند محتوا را پیدا کنند، مهم نیست که محتوا چقدر عالی باشد، نمی توانند با محتوا یا برندی که آن را ایجاد کرده ارتباط برقرار کنند.هر بخشی از محتوا همیشه می تواند با بهینه سازی بهبود یابد، چه محتوا برای وب سایت شما باشد چه برای شبکه های اجتماعی یا ایمیل های تبلیغاتی باشد. به نکات زیر توجه کنید.

 عنوان های مرتبط انتخاب کنید: محتوا باید مشتری محور باشد نه تجاری محور یا برند محور. موضوعات باید بر اساس رفتارها و تمایلات تجدید نظر شوند.
 از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید: زبان حرفه ای شرکت را رها کنید. زبان کاربران و مخاطبان خود را پیدا کنید . از کلماتی استفاده کنید که افراد معمولا زمان جستجو محصولات یا خدمات شما از آن ها استفاده می کنند.
 برنامه ریزی محتوا برای شخص خاص و مراحل خرید : برنامه ریزی برای سیر خرید مشتری کمک می کند که مطالب را برای موفقیت از ابتدا تنظیم کنید.
 بهینه سازی برای موبایل : بهینه سازی برای تلفن های همراه خیلی مهم است. برندهایی که بهینه سازی برای گوشی های همراه را نادیده می گیرند ۶۸ درصد ترافیک کمتر به دست می آورند.

۴- کیفیت و کمیت را ترکیب کنید.

خیلی از بازاریابان معتقدند که مشتریان به راحتی در محتوایی که ما ایجاد کرده ایم، غرق می شوند. افراد بالغ در ایالت متحده به صورت شگفت انگیز هر روز ۱۰ ساعت و ۳۹ دقیقه از رسانه ها استفاده می کنند. طبق Smart Insights هر دقیقه ۵۰۰ ساعت ویدئو در یوتیوپ آپلود می شود، نزدیک ۱۵۰۰۰۰ ایمیل فرستاده می شود. نزدیک ۱۵۰۰ پست جدید وردپرس تولید می شود، ۳٫۳ میلیون پست جدید فیس بوک منتشر می شود و ۴۴۸۰۰۰ تویت های جدید در توییتر ظاهر می شود.
این باعث شده تا خیلی از بازاریابان به این نتیجه برسند که روی کیفیت تمرکز کنند نه کمیت. این در تئوری منطقی به نظر می رسد. پس محتوای بیشتر معمولاً به معنای محتوای بهتر نیست. مقدار زیادی محتوا در مجموع در وب وجود دارد. بر اساس گزارش Cisco تا سال ۲۰۲۰ پیش بینی می شود که ترافیک اینترنت جهانی تا ۲٫۳ برابر افزایش می یابد. به هر حال، فرد معمولی تمایل ندارد که از هر قسمت محتوا را که در وب وجود دارد، استفاده کند. آن ها می خواهند از محتوای هوشمندانه ای که اختصاصی، مرتبط و مفید است، استفاده کنند.

آیا کیفیت مهم است؟ البته! محتوای بی کیفیت، نا کارآمد است و به شما در رسیدن به هدفتان کمکی نمی کند و باعث می شود که شما مشتریان بالقوه ی خود را از دست بدهید.
آیا کمیت مهم است؟ بله! به طور مداوم داستان گفتن و شروع گفتگو با مشتریان از طریق محتوای به یاد ماندنی و قانع کننده کمک می کند که برند در ذهن مشتریان بافی بماند.

۵- سنجش نتایج

آنچه که سنجیده و دقیق نباشد، نمی تواند بهبود پیدا کند. خوشبختانه بازاریابان به داده های باارزش واقعی دسترسی دارند و از این طریق می توانند بررسی کلی از عملکرد محتوا و همچنین معیارهایی برای تعیین نرخ بازگشت سرمایه را بدست آورد.
برندها می توانند از هر وضعیت محتوایی یاد بگیرند که چه جایی شکست می خورند یا کجا به اهدافشان دست پیدا می کنند.

محتوای ناموفق (شکست محتوا) : محتوای ضعیف را با محتوای قوی مقایسه کنید. هم خودتان این کار را انجام دهید هم از یک شخص ثالث بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد ، ببیند کجا کوتاهی اتفاق افتاده است. با استفاده از محتوا توجه مخاطبان را برای گرفتن ترافیک به دست آورید. همچنین با نوشتن محتوا می توانید تغییر و درآمد به دست آورید و روی مخاطبانتان تاثیر بگذارید.
محتوای موفق (پیروزی محتوا) : آن چه که بهترین محتوای شما را برجسته ساخته است، کشف کنید. سعی کنید که موفقیت را تکرار کنید و ناهنجاری ها را به رخدادهای منظم تر تبدیل کنید.

و نکته آخر

بهینه سازی برای به حداکثر رساندن ارزش محتوا بسیار حیاتی است. مخاطبان بالقوه باید بتوانند محتوا را پیدا کنند و محتوا باید نتایج فروش برای کسب و کار داشته باشد . اطمینان حاصل کردن از این که محتوای شما مورد پسند و تایید موتورهای جستجو است و برای تمامی مراحل خرید بهینه سازی شده است برای موفقیت در ترکیب سئو و محتوا ضروری است.

منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

چاپ این مطلب

  حذف شدن اشتباهی فایل wp-config
ارسال کننده: saravankala - 1396/4/26، 02:51 عصر - انجمن: مشکلات - بدون پاسخ

سلام دوستان من اشتباهی فایل wp-config  حذف کردم الان دوباره یکی دیگه گذاشتم و مشخصات پایگاه داده قبلیمو وارد کردم ولی موقعی که سایتم میاد بالا یک ورد پرس جدید هستش و قبلی با پست های که گذاشتم نمیاد باید چکار کنم من فقط فایل کانیقو حذف کردم کسی هست کمکم کنه

چاپ این مطلب

  هاست کد ارائه دهنده هاست رایگان
ارسال کننده: sitecup - 1396/4/26، 03:30 صبح - انجمن: هاستینگ و مشکلات مربوطه - بدون پاسخ

چند نکته مهم در مورد هاست رایگان
در دنیای امروزه با پیشرفت تکنولوژی داشتن یک سایت برای کسب وکار مورد نظرمان امری واجب وضروری می باشد
برای طراحی سایت دو چیز خیلی مهم است:
آن هم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دامنه می باشد
چند نکته مثبت هاست رایگان به شرح زیر می باشد:
با استفاده از هاست رایگان می توانیم اقدام به طراحی سایت کنیم واز این راه کسب درآمد کنیم
شما میتوانید در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فروشگاهی وشرکتی با استفاده از هاست رایگان یک سایت خیلی خوب داشته باشید تا کاربران زیادی را جذب خود کنید
فایده ی هاست به صورت رایگان این است که :
میتوانیم در هزینه ها صرفه جویی کنیم و کسب وکار خوبی داشته باشیم
ویکی دیگر از فواید آن ارسال نامحدود ایمیل می باشد
توضیحاتی در مورد مدیریت هاست رایگان:
در مورد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
می توان گفت که مدیریت آن بسیار ساده بوده است و به راحتی می توانید با آن کار کنید
شما میتوانید با کمک ماژول ها در هاست رایگان محتویات سایت خودمان را درست کنیم
در ابتدا برای اینکه شما هاست مجانی داشته باشید باید اول شما یک دامنه داشته باشید وبعد از آن اقدام به تهیه هاست رایگان کنید
ومعایب آن:
نکته ی مهم در این جا این است که قبل از ثبت نام هاست رایگان شرایط آن را حتما مطالعه کنید به دلیل اینکه بعضی از شرکت ها با اسفاده از برخی از فایل ها و محتوا فضای شما را محدود میکنند وباعث میشود شما وقتی می خواهید از برخی خدمات مانند:
دروازه پرداخت انلاین ویا کارت خرید می خواهیداستفاده کنید دیگر نمیتوانید با هاست مجانی انجام بدهید
ودر اخر به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما یک تجارت کوچک دارید داشتن هاست مجانی میتواند برای شما مفید باشد ا
ما برای یک تجارت بزرگ استفاده از هاست مجانی اصلا برای این کار مفید نمی باشد
شرکت هاست کد در خصوص استفاده از هات رایگان میتواند مشاور خوبی برای تجارت شما باشد
لطفا از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و تور دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و سایت حمل و نقل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هاست کد نیز دیدن نماید

چاپ این مطلب

  هتل ارزان در تایلند
ارسال کننده: sitecup - 1396/4/26، 03:29 صبح - انجمن: آموزش ها - بدون پاسخ

هتل تفریحی و آبگرم دوانجیت (DUANGJITT)
در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

هتل تفریحی و مرکز آب گرم Duangjitt، در منطقه ای استوایی نزدیک ساحل Patong واقع و اقامت راحتی را به همراه خدمات گرم و دوستانه به میهمانان ارائه میدهد.اتاقها از دکوراسیون چوبی تیره رنگ، نشیمن و تجهیزاتی از قبیل اینترنت بیسیم برخوردار میباشند.
هتل 4 ستاره دوآنجیت پوکت (Duangjitt Hotel & Resort) در زمینی به وسعت 15 هکتار مملو از باغات سرسبز استوایی و در ساحل غربی پوکت قرار گرفته است. این هتل در جنوب ساحل پاتونگ و در فاصله ی 200 متری از دریا واقع شده که می توانید طی 5 دقیقه به ساحل برسید.
دوانجیت از هتل های پوکت تایلند یکی از هتل های 4 ستاره پوکت می باشد و دارای 508 اتاق می باشد. این اتاقها از دکوراسیون چوبی تیره رنگ، نشیمن و تجهیزاتی از قبیل اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، چای ساز و قهوه جوش، سرویس بهداشتی کامل،سشوار،سیستم تهویه مطبوع، تلفن و.. برخوردار می باشند.
3 استخر فضای باز و 2 رستوران با یک سالن ورزشی از امکانات تکمیلی آن می باشند.اتاق های هتل دارای سیستم تهویه هوا، بالکن اختصاصی، حمام اختصاصی، تلویزیون، ماهواره، گاوصندوق و چای/قهوه ساز می باشند. برخی اتاق ها با تلویزیون صفحه تخت و وان تکمیل شده اند.
از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ما نیز دیدن نماید
میهمانان میتوانند با آبتنی در استخر، صرف نوشیدنی های خنک، آفتاب گرفتن و یا شرکت در جلسات ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی کرده و به استراحت بپردازند. علاقه مندان به تفریحات آبی، با اندک زمانی پیاده میتوانند به ساحل دست یابند.هتل 4 رستوران و تریا را فراهم آورده که میهمانان میتوانند به انتخاب در یک از آنان به صرف غذا مشغول شوند. رستوران Thomthong، با سرو انواع خوراکهای باب طبع تایلندی و بین المللی از میهمانان پذیرایی میکند. لابی هتل نیز با برگزاری موسیقی زنده، انواع نوشیدنی را سرو میکند.
زینه های اقامتی اینجا بسیار متنوع هستند. اتاق ها عبارتند از 193 اتاق درجه یک، 60 اتاق دولوکس با منظره ای رو به استخر، 90 اتاق دولوکس رو به باغات سرسبز، 36 اتاق دولوکس گاسالونگ، 59 اتاق دولوکس کوچک (به سبک سینو)، 14 ویلا، 32 سوئیت درجه یک، 4 سوئیت معمولی و 11 سوئیت خانوادگی و دوبلکس. تمام این اتاق ها منظره ای رو به استخر و باغ دارند برای اینکه از فضای طبیعی اطراف جدا نباشند.
صبحانه هر روی به صورت سلف سرویس سرو می شود. 2 رستوران بانبوری و تومتونگ غذاهای تایلندی، آسیایی و بین المللی را ارائه می دهند. نوشیدنی و برنامه های زنده ی تفریحی نیز در لابی هتل تدارک دیده شده است.
این هتل، یکی از هتلهای چهار ستاره تایلند ارزان می باشد و علاقه مندان به تفریحات آبی ، با اندک زمانی پیاده روی ، می توانند به ساحل دست یابند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

چاپ این مطلب

  تابلو روان و چلنیوم
ارسال کننده: gha_rez - 1396/4/25، 12:50 عصر - انجمن: متفرقه - بدون پاسخ

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چیست؟


چلنیوم یا به زبان لاتین  Channelium  مخفف دو کلمه aluminium + channel  است . channel به معنی کانال می باشد و به دلیل اینکه بعدا از چسباندن چلنیوم به دور حروف حالت U  شکل می گیرد در زبان لاتین از  کلمه  channel استفاده می شود.
و چون جنس چلنیوم از آلومینیوم می باشد. ترکیب این کلمه با هم channelium  نام گذاری شد و به زبان عامیانه در کشور ما اصطلاحا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نامیده می شود. در سال 1980 میلادی شرکتی به نام mci در کشور اسپانیا توانست طی مراحلی آلومینیوم را به شکل ورق هایی آینه شکل (چلنیوم فعلی) تبدیل کند که در برابر نور آفتاب سرما و گرد و غبار بسیار مقاوم بود. شرکت mci  محصول خود را با نام آلوراپید (alurapid)  روانه بازار نمود که در کشور عزیزما نیز این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. چلنیوم آلوراپید یکی از بهترین برند های چلنیوم موجود در بازار ایران و جهان می باشد. روش تشخیص دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آلوراپید با دیگر چلنیوم ها این است که دور تا دور لبه آلوراپید made in spania و alurapid حک شده است و مورد دومی که این چلنیوم را از دیگر برند ها متمایز ساخته ضخامت بیشتر لبه نسبت به دیگر برندها می باشد. لبه های چلنیوم در سایز های 7,9,11 سانتی متری در بازار موجود هستند و با توجه به قطر قلم حروف لبه مورد نظر برای ساخت انتخاب می شود. لبه چلنیوم با نایلونی پوشانده شده تا از آسیب دیدن روی لبه در هنگام ساخت جلوگیری شود. بعد از اسپانیا کشور های تایوان و چین نیز شروع به تولید چلنیوم با برند های مختلفی نظیر آلوباند(alubond)،آلوشاین (alushine)،آلوتیپ(alutape) و... نمودند که برخی از این برند ها نیز در نوع خود مرغوب می باشند البته لبه های چلنیوم دیگری هم در بازار موجود می باشند که متاسفانه در مقابل نور آفتاب،سرما و گرد و غبار در مقایسه با لبه های چلنیوم اصلی تغییر رنگ و حالت می دهند.
لبه های چلنیوم دیگری در بازار به نام لترمکس (letermax) وجود دارند که تفاوت آن با دیگر لبه های چلنیوم این است که فضایی دور تا دور لبه تعبیه شده که وقتی حروف ساخته می شود علاوه بر روی حروف دور تا دور آن هم شاهد انعکاس نور خواهیم بود.
حال می پردازیم به مراحل ساخت فیزیکی چلنیوم.

قیمت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 مشاهده کنید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


امروزه در تبلیغات محیطی و صنعت تابلو سازی یکی از کاربردی ترین نوع تابلوها استفاده از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
می باشد.حروف برجسته معمولا به تابلوها و یا حروف هایی که دارای برجستگی از سطح نمای تابلو هستند گفته می شود.این نوع تابلوها معمولا از استیل ، فلز ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(چلنیوم) ، پلکسی گلاس و دیگر متریال های مشابه ساخته می شود.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را میتوان به صورت تلفیقی و با استفاده از یک یا چند متریال ساخت و نور پردازی کرد.لازم به ذکر است که نوع جنس مصرفی در ساخت حروف های برجسته تاثیر مستقیم روی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دارد.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با ساخت مدرنترین تابلوهای حروف برجسته همراه با ایده های نو و با به کار گیری مجرب ترین حروف سازان خدمتگذار مشتریان محترم می باشد.
روش هایدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حروف برجسته:
1-برای اطلاع از قیمت حروف برجسته کد زیر عکس را به خاطر بسپارید و با کارشناسان ما در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باشید.
2-برای استعلام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
، نوع درخواست خود را از طریق فرم ثبت سفارش همراه با کد محصول برای ما دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نمایید

چاپ این مطلب

  خطای Fatal error پست ها
ارسال کننده: ramazan3 - 1396/4/25، 10:03 صبح - انجمن: مشکلات - بدون پاسخ

سلام به همه دوستان
پست های سایت من دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الان یک هفته هست که ارور میده و نتونستم حلش کنم.
ممنون میشم کمکم کنید
البته صفحه اصلی چنین مشکلی نداره.
عنوان خطا: Fatal error: Call to undefined function get_bloginfo() in /home/canaltel/public_html/wp-includes/class-wp-locale.php on line 233

چاپ این مطلب

پشتیبانی وردپرس